پرسپولیس نیوز : مهدی طارمی با گلزنی برابر پیکان فعلا و با یک بازی بیشتر به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفته است.

 پرسپولیس موفق شد یکی از حساس ترین بازی های فصل خود را با برتری پشت سر بگذارد و تا حد زیادی به قهرمانی نزدیک شود.مهدی طارمی زننده گل دوم سرخپوشان در این دیدار بود.او با این گل یک تنه و البته پیش از دیدار فولاد خوزستان و سپاهان به صدر جدول گلزنان صعود کرد.

طارمی پیش از این دیدار با ساسان انصاری به صورت مشترک آقای گل بود و حالا با یک بازی بیشتر، بالاتر از گلزن فولاد قرار گرفته است. البته محمد قاضی هم ۱۰ گله است ولی بعید است او بتواند به سه گلزن بالای جدول گلزنان برسد. البته در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و احتمال دارد او با یک هت تریک و یک دبل در دو بازی آینده از رقبایش سبقت هم بگیرد. باید منتظر ماند و دید در این رقابت، کدام مهاجم عنوان آقای گلی را به نام خود می کند.

این آقای گلی بیش از هر كسی می تواند برای مهدی طارمی شیرین باشد چراكه او سابقه یك آقای گلی دارد و اگر امسال هم به این عنوان برسد، به افتخاری بزرگ دست پیدا خواهد كرد چراكه كمتر مهاجمی در ایران بوده كه بتواند دو دوره متوالی آقای گل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)