پرسپولیس نیوز: سرمربی الدحیل از عملکرد تیمش در دیدار برابر پرسپولیس راضی است. او به ستایش از تیم برانکو هم پرداخت.

الدحیل در دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست با یک گل به پیروزی برسد. سرمربی تونسی الدحیل در نشست خبری بعد از  بازی هم به ستایش از  عملکرد شاگردانش پرداخت و هم آمادگی بالای بدنی تیم برانکو ایوانکوویچ را ستود.

نبیل معلول گفت‌: خوشحالم که توانستیم در این دیدار هم به پیروزی برسیم. از عملکرد شاگردانم راضی هستم. آنها نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. یک گل به ثمر رساندیم و می‌توانستیم گل‌های دیگر هم به ثمر رسانیم. فرصت‌های خوبی را خلق کردیم.

او ادامه‌ داد: نیمه نخست این دیدار به پایان رسید و باید خود را آماده نیمه دوم کنیم. همه دیدارها سخت هستند. بازیکنان با انگیزه و روحیه بالایی بازی کردند. در بسیاری از  دقایق بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت. پرسپولیس از  نظر بدنی بسیار آماده بود. آنها پرس شدیدی روی بازیکنان ما داشتند که این باعث شد تعداد پاس‌های اشتباه ما زیاد شود. تیم فوتبال پرسپولیس در قطر دفاعی بازی کرد اما  بدون شک در دیدار برگشت دفاعی بازی نخواهد کرد.

سرمربی تونسی الدحیل در پایان سخنان خود ‌اضافه کرد: ما فرصت‌های زیادی از  دست می‌دهیم و این نگران کننده است. باید هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کنیم. مهم‌ترین دستاورد ما در این دیدار این بود که دروازه‌ خود را در خانه بسته نگه داشتیم و این بسیار مهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)