حتی اسمش را هم نشنیدیم!

مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که دروازه بان پرسپولیس از پیشنهاد رابین کازان روسیه خبر می دهد، سخنگوی این باشگاه خبر حضور علیرضا حقیقی در این تیم را تکذیب می کند.

 

«باشگاه روبين كازان روسيه خواهان به خدمت گرفتن عليرضا حقيقي شد». اين عجيب‌ترين خبر 24 ساعت پس از شكست سنگين پرسپوليس برابر استقلال بود.

 

يك روز پس از شكست پرسپوليس برابر استقلال، رسانه ها با استناد به خبر فارس اعلام كردند كه باشگاه روبين كازان روسيه كه يكي از تيم‌هاي حاضر در ليگ اروپاست، خواهان به خدمت گرفتن عليرضا حقيقي شده است. براي پيدا كردن منبع موثق اين خبر، رسانه‌ها كار دشواري پيش رو داشتند. نه كسي از مسئولان باشگاه پرسپوليس حاضر به تاييد اين خبر بود و نه منبعي از رسانه‌هاي روسي اين خبر را اعلام كرده بودند. با اين حال اين دروازه‌بان جوان در گفت‌وگو‌يي كه با يكي از برنامه‌هاي تلويزيوني داشت، اعلام كرد كه نماينده اين باشگاه روسي چند روزي است كه در تهران حضور دارد.

 

اعلام نياز از سوي باشگاه بزرگ روسي كمي دور از ذهن به نظر مي‌رسيد، ضمن اين كه در تاريخ فوتبال ايران به غير از نيما نكيسا كه پس از حضورش در جام جهاني 98 راهي فوتبال يونان شد، سابقه نداشته تيم‌هاي اروپايي براي حضور دروازه‌بانان ايراني ابراز علاقه كنند.

 

براي صحت و سقم اين موضوع، ايسنا در تماسي با بخش رسانه‌اي باشگاه روبين كازان اين خبر را پيگيري كرد كه يك مقام مسئول در اين باشگاه روسي اصل خبر را رد كرد و گفت كه حتي تا به حال نام عليرضا حقيقي هم به گوش مسئولان اين باشگاه نرسيده است.

 

«كنستانتين ايوانف» وكيل و سخنگوي باشگاه روبين كازان در گفت‌وگويی درباره شايعه پيشنهاد اين باشگاه به عليرضا حقيقي گفت: تاكنون نام اين بازيكن را نشنيده‌ايم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا تا به حال به اين خبر واكنش نشان نداده‌ايد گفت: اين خبر اساسا به گوش ما نرسيده كه بخواهيم آن را تكذيب كنيم و قصد نداريم با دامن زدن به اين موضوع شايعات را تقويت كنيم.

 

ايوانف گفت: تمام خبرهاي نقل و انتقالات به صورت رسمي از سوي وب سايت باشگاه اعلام خواهد شد.

 

او همچنين درباره اين صحبت حقيقي كه گفته بود نماينده‌اي از باشگاه روبين كازان در تهران حضور دارد گفت: اين چنين نيست و هيچ نماينده‌اي از باشگاه روبين كازان به تهران سفر نكرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)