سخنگوی هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: مطمئنم شرایط ذوب‌آهن تغییر می‌کند وتیم فوتبال باشگاه از این بازی نتیجه می‌گیرد.

داوود شیران در گفتگو با مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن در آستانه دیدار با پرسپولیس تهران اظهار داشت: شرایط تیم ذوب‌آهن بسیار خوب است و بازیکنان ذوب‌آهن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و مطمئنم در بازی با پرسپولیس نتیجه خوبی می‌گیرند.

وی در مورد شایعه حضور چند بازیکن در تمرینات ذوب‌آهن تصریح کرد: هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کند که خواسته‌های سرمربی تیم را برای جذب بازیکن برطرف کنم و مطئن باشید با هر بازیکنی که مد نظر فرهاد کاظمی باشد، وارد صحبت می‌شویم.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: قرار است سرمربی ذوب‌آهن نظر نهایی خود در مورد بازیکنان مورد نظرش را به مدیرعامل باشگاه اعلام کرده و هیئت مدیره در جلسه خود پیرامون این بازیکنان تصمیم‌گیری کند اما ما همه تلاش خود را برای جذب آنها انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: خوشبختانه مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن حمایت‌های خوبی از باشگاه انجام داده و باید بگویم ذوب‌آهن در حال حاضر مشکلات مالی چندانی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)