بهنام سراج، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دراگان اسکوچیچ مربی باهوشی است و سعی می‌کنم چیزهای زیادی از این مربی یاد بگیرم.

بهنام سراج، با اشاره به روند آماده‌سازی تیم صنعت نفت آبادان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: ما اردوی خوی را در تهران پشت سر گذاشتیم و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. بحث تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر برای ما تبدیل به چالش شده بود، ولی ظاهراً قرار است بازی‌ها از ۳۱ مرداد ماه شروع شود که امیدوارم این تاریخ قطعی باشد. ما تیم خوبی داریم و تمام هدف‌مان این است که نتایج خوبی بگیریم تا دل مردم مظلوم آبادان را شاد کنیم. تنها دلخوشی آنها همین تیم است و می‌خواهیم بهترین عملکرد را در فصل جدید داشته باشیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن حضور دراگان اسکوچیچ در تیم صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: من با مربیان زیادی کار کردم، ولی در مورد اسکوچیچ باید بگویم که مربی باهوش و به روزی است و در کارش جدیت زیادی دارد. اسکوچیچ از لحاظ بدنی هم در فرم مطلوبی قرار دارد و مثل یک بازیکن در تمرینات حاضر است. من تلاش می‌کنم تا چیزهای زیادی از این مربی یاد بگیرم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با وضعیت این تیم و حضور کالدرون در جمع سرخپوشان تهرانی نیز اظهار داشت: من اطلاع زیادی از درون تیم ندارم، ولی فقط باید یک چیز بگویم. تمام پرسپولیس از جمله باشگاه و هواداران باید از کالدرون و بازیکنان حمایت کنند. ما پیشکسوتان باید توجه داشته باشیم که بازخورد حرف‌های‌مان می‌تواند مهم باشد و باید با اظهارنظرهای خود به تیم کمک کنیم. آنچه اهمیت دارد، این است که وقتی در پرسپولیس نیستیم از این تیم حمایت کنیم. امیدوارم که پرسپولیس در فصل جدید هم روزهای خوبی را در فوتبال ایران تجربه کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)