پرسپولیس نیوز: مهاجم برزیلی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: برای من باعث خوشحالی است که بتوانم مقابل تماشاگران زیاد پرسپولیس بازی کنم.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی و در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم کاشیما می رود. دیدار رفت دو تیم در ژاپن با دو گل به سود کاشیما تمام شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ارتباط گفتگویی با سرجینیو مهاجم برزیلی تیم کاشیما که گل دوم بازی رفت را به ثمر رساند، انجام داده است.

سرجینیو ابتدا درباره بازی در حضور تماشاگران پرشمار ورزشگاه آزادی و جو این ورزشگاه گفت: بازی در  چنین محیطی مرا خوشحال می کند. به عنوان یک بازیکن، قطعا باعث خوشحالی است که شانس بازی مقابل تماشاگران زیادی را داشته باشم.

وی با اشاره به بازی رفت، تاکید کرد: ما امتیاز خوبی داریم. شگفت انگیز بود که در بازی رفت موفق به پیروزی شدیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی بود و یک مسابقه فیزیکی انجام شد.

این مهاجم برزیلی ادامه داد: در هر صورت ما همچنان آرام و خونسرد بازی می کنیم و توپ را در زمین به حرکت در می آوریم تا موقعیت ایجاد کنیم و به سبکی که دلخواهمان است، بازی کنیم. می توانیم این انتظار را داشته باشیم که بازی برگشت هم یک مسابقه فیزیکی باشد.

سرجینیو درباره ۵ گلی که در مدت زمان کم حضورش در کاشیما به ثمر رسانده است، تصریح کرد: البته که از به ثمر رساندن ۵ گل خوشحالم ولی مهمتر از آن این است که می خواهم مطمئن شوم جام را به دست می آوریم. اگر شانسی هم برای گلزنی داشته باشم از آن استفاده می کنم.

مهاجم برزیلی کاشیما در پایان گفت: حالا ما می خواهیم به آنجا (ایران) برویم، فوتبالمان را بازی کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم. هدفمان کسب عنوان قهرمانی است و می خواهیم روی آن تمرکز کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)