نشانه کوچکی از مردمی ترین تیم ایران

مرجع خبری پرسپولیس : سناریوی اول – استقلال دربی مرگ و زندگی را برده ، پرگل هم برده. اگر سه دربی قبلی را هم فاکتور بگیریم، با این برد مدعی اصلی اولی جام حذفی و لیگ برتر شده  و در صدر جدول لیگ هم جا خوش کرده است.

با این وجود یک هفته بعد از این برد شیرین تنها و تنها 3 هزار نفر تماشاگر برای برپایی جشن این برد به ورزشگاه آزادی می آیند و استقلال برابر صنعت نفت دو بر یک شکست می خورد!

 

سناریوی دوم – دربی هفتاد و سوم تمام شده و مجری های ذوق زده شبکه سوم که از فرط خوشحالی گونه هایشان گل انداخته ، مدام بینندگان را دعوت به ارسال اس ام اس می کنند تا پرطرفدارترین تیم کشور مشخص شود! گویی هیچ کس این تیم را تا به امروز نمی شناسد و در روز هجدهم آذرماه نود و درست لحظاتی بعد از باخت سه بر صفر پرسپولیس برابر رقیب دیرینه باید این مسئله مشخص شود! آماری که تا چند ماه پیش بر اساس نظرسنجی ها 60 به 40 به سود طرفداران پرسپولیس بود ناگهان زیر و رو شده و 49 به 51 به سمت آبی ها کج می شود!

 

سناریوی سوم – پرسپولیس دربی را باخته. برای چندمین بار هم باخته و جام حذفی را از دست داده. در لیگ برتر هم حالا حالاها شانس رسیدن به صدر را ندارد. سرمربی هم ندارد! تیمش هم در رده نهم جدول جا گرفته. 6 هزار نفر در بدترین شرایط فصل می آیند ، 90 دقیقه تیم را به جلو هل می دهند و تا می توانند علیه سازمان لیگ شعار می دهند!

 

سناریوی چهارم – جمع و تفریق و ضرب و تقسیم 6 و 3 هزار و… با خودتان!

 

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)