مرجع خبری پرسپولیس : در مرداد ماه 1388 نام او به عنوان جانشین محمد علی آبادی برای ریاست سازمان تربیت بدنی مطرح شد، اما در نهایت علی سعیدلو این پست را گرفت.

سردار سرتیپ محمد رویانیان فرمانده سابق پلیس راهنمایی و رانندگی و از سال ۱۳۸۶ با حکم محمود احمدی نژاد رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت است.

وی پیش از این از سال ۱۳۶۱ وارد کمیته شهرستان نور شد و بتدریج به فرماندهی کمیته و از آن پس با ادغام کمیته و شهربانی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی نور و سپس به عنوان فرمانده نیروی انتظامی مازندران منصوب شد. وی به عنوان اولین فرمانده پلیس تازه تاسیس ۱۱۰ منصوب شده و تا ۱۳۸۰ رییس مرکز فوریتهای پلیسی بوده‌است.

 

پس از آن رویانیان در جایگاه فرماندهی پلیس راه قرار گرفت و تا سال ۱۳۸۴ در این سمت بود تا در سال ۱۳۸۴ با جایگزینی اسماعیل احمدی مقدم به جای قالیباف وی نیز جایگزین انصاری رئیس راهنمائی و رانندگی کشور شد. او در سال 1386 بازنشسته و به عنوان رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور منصوب شد. رویانیان دارای یک فرزند پسر و دو فرزند دختر است که همه آنها ازدواج کرده‌اند.

در مرداد ماه 1388 نام او به عنوان جانشین محمد علی آبادی برای ریاست سازمان تربیت بدنی مطرح شد، اما در نهایت علی سعیدلو این پست را گرفت. رویانیان در یکی از مصاحبه های خود از علاقه به ورزش گفته و اینکه در جوانی کونگ فو را دنبال می کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)