پنجشنبه 20 فروردین(19:13) 

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال الغرافه گفت: به پرسپوليس براي كسب اين پيروزي تبريك مي‌گويم. بازي بسيار سختي بود و بازيكنان ما بسيار جنگيدند، آنها موقعيت‌هاي گلزني زيادي را از دست دادند.

 
مارکوس پاکتا، سرمربي الغرافه، ضمن بيان مطلب فوق عنوان کرد: هرچند بازي را مقابل پرسپوليس واگذار کرديم اما براي صعود نااميد نيستيم و مي توانيم با کسب امتياز در بازيهاي بعدي به دور بعدي هم وارد شويم.

با اينکه نتيجه را واگذار کرديم اما معتقدم که عملکرد نفرات ما کاملاً مناسب بود و با اين روند اين امکان وجود دارد که به مرحله بعدي صعود کنيم.

پاکتا به خبرنگاران گفت: هرگز فکر نمي کرديم که از پرسپوليس 3 گل دريافت کنيم و تمام تمرينات را براي انجام بازي تهاجمي و کسب پيروزي طراحي کرده بوديم که اميدوارم در مسابقات بعدي شانس بيشتري داشته باشيم.

ما براي برد به تهران آمده بوديم و نمي‌خواستيم بايستيم و بازيكنان پرسپوليس به ما گل بزنند، شرايط بازي در برابر تماشاچيان پرشمار پرسپوليس را مي‌دانيم اما، اين مساله اهميت چنداني براي ما نداشت. به هر حال از نتيجه بازي راضي نيستيم و شانس بزرگي را از دست داديم.
 
پاکتا درباره عملكرد علي كريمي که به عنوان بهترین بازیکن این بازی معرفی شد گفت: كريمي بازي متوسطي را از خود به نمايش گذاشت و چندان قابل توجه نبود كه ما بخواهيم براي مهار او برنامه‌ريزي خاصي داشته باشيم اگر مواظب كريمي بوديم 10 بازيكن ديگر را بايد چه مي‌كرديم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)