مربی تیم ملی تایلند می‌گوید ایران خیلی از بحرین قوی‌تر نیست و مشکلات زیادی دارد و می‌توانیم در تهران به پیروزی برسیم.

به گزارش ایسنا، ایران و تایلند سه‌شنبه در دور انتخابی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

سوراچای، سرمربی جدید تایلند شروعش با تیم ملی تایلند با پیروزی یک بر صفر برابر بحرین در دیداری دوستانه همراه بود. او امیدوار است بتواند در بازی سه‌شنبه برابر ایران نتیجه‌ خوبی کسب کند.

تیم ملی تایلند در بازی برابر ایران جاکراپان، هافبک تیم بوریرام را در اختیار ندارد. این بازیکن سومین نفری است که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تایلند را برابر ایران همراهی کند.

پیش از او سوره سوکا و سوچائو نوتنم دو بازیکن تیم ملی تایلند نیز به دلیل مصدومیت بازی با ایران را از دست داده بودند.

جاکراپان، یکی از مصدومان تیم ملی تایلند، درباره فهرست مصدومان این کشور برای بازی با ایران گفت: خیلی تاسف آور است که چند بازیکن‌مان را به دلیل مصدومیت در بازی با ایران در اختیار نداریم. ناراحتم زیرا این بازی برای من یک شانس دیگر برای بازی در تیم ملی تایلند بود. سرمربی تیم به من دلداری داد که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، تو شانس‌های دیگری برای بازی خواهی داشت.

سرمربی تیم ملی تایلند نیز درباره بازی با تیم ملی ایران گفت: تیم ما شروع خوبی داشته است، اما باید خیلی بهتر از این شود. باید شیوه پاس کاری و شوت‌هایمان را بهتر کنیم. بازی با ایران بازی سختی برای ما خواهد بود،‌ اما وقتی بازیکن بودم هیچ وقت به ایران نباختم. امیدوارم این رکورد من همچنان باقی بماند. این رکورد من باید اعتماد به نفس زیادی برای بازیکنان تیمم ایجاد کند.

تانوساک، مربی تیم ملی تایلند نیز درباره بازی با ایران، گفت: ایران خیلی از بحرین تیم قوی‌تری نیست. ما برای پیروزی بر ایران شانس داریم، زیرا تیم ملی ایران مشکلات زیادی دارد.

تیم ملی تایلند امشب (شنبه) برای بازی به ایران سفر کند. تایلند در دو بازی قبلی خود در این گروه شکست خورده است و در صورتی که بخواهد امیدش برای صعود از این گروه حفظ شود باید دست پر از تهران خارج شود. دو تیم برتر هر گروه بر بهترین تیم سوم به جام ملت‌های آسیا صعود می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)