پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر معتقد است شکست السد برابر پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا روی بغداد بونجاح فشار روانی ایجاد کرده است.

به نقل از روزنامه الوطن قطر، جمال بلماضی در نشست خبری پیش از بازی انتخابی جام ملت‌های آفریقا برابر کامرون درباره حرکت بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری تیم السد در بازی هفته هشتم لیگ ستارگان قطر برابر السیلیا که پیراهن خود را درآورده بود گفت: تیم السد در فصل جاری جاه‌طلبی‌های بسیاری برای فتح عناوین قهرمانی دارد. این حرکت بغداد بونجاح نیز نتیجه همین جاه‌طلبی و کسب نتیجه تساوی برابر السیلیا بود. السد بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس را هم در خانه باخت که فشار روانی روی بغداد بونجاح ایجاد کرد. به ویژه این‌که رویای قهرمانی این بازیکن در لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر شده است. از طرفی قهرمانی در لیگ ستارگان قطر با توجه به حضور رقیبی همانند الدحیل هم سخت است و این مسائل باعث شده تا بغداد بونجاح کنترل خود را از دست دهد.

خالد سلمان، پیشکسوت فوتبال قطر نیز درباره لغو بازی تیم السد برابر الدحیل در هفته نهم لیگ ستارگان به خاطر رویارویی با پرسپولیس در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در هر رقابتی حساب‌های ویژه‌ای وجود دارند و السد در بازی اخیر خود برابر السیلیا نیز از غیبت ژاوی هرناندز، کاپیتان خود رنج برد. فکر می‌کنم رویارویی با پرسپولیس بازی دیگری است و نوع آماده‌سازی و بازی در آن متفاوت خواهد بود. تیم السد می‌تواند خود را پیش از بازی در تهران به آمادگی لازم برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)