پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: امیدوارم پرسپولیس با شرایط سختی که داشت به فینال آسیا راه پید کند.

وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: از حالا به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم که نتایج خوبی گرفتند و با شرایط سختی که داشتند امیدوارم این تیم به فینال آسیا راه پید کند.

بیاتلو درباره اینکه این باشگاه در ابتدای لیگ دچار مشکلات وحاشیه‌هایی بوده افزود: بازی اول به خاطر انتقال باشگاه تبریز به ارومیه بازی نکردیم. در بازی دوم هم تیمی بدون سرمربی بود و من شب قبل از بازی در هفته سوم به تیم اضافه شدم و بدون کار تاکتیکی کارمان را انجام دادیم.بعد از آن از هفته سوم تا هفته هفتم فقط یک گل خوردیم که آن هم روی نقطه پنالتی بود و سعی کردیم بیشتر ساختار دفاع را درست کنیم اما شرایط سخت مالی داشتیم و بچه‌ها و مدیریت باشگاه همت کردند تا نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اینکه هدف شما از بازی فردا مقابل پرسپولیس چیست، گفت: باشگاه نود از سال ۱۳۹۰ با یک مدرسه فوتبال و آکادمی کارش را آغاز کرد. ۱۰ بازیکن ما محصول همان باشگاه هستند. هدف‌مان دیده شدن این نفرات است. نفراتی که از لیگ برتر جوانان، امید به لیگ یک آمده‌اند. فردا می‌خواهیم محصولات این باشگاه را ببینیم. و هدف دیده شدن بازیکنان است و امیدوارم بازی آبرومندی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس انجام دهیم تا جایی که توانش را داریم از فوتبال آذربایجان دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه در مورد بازیکنان تیم نود گفت: برخی از بازیکنان که از آکادمی این باشگاه آمده و سایر بازیکنان نفراتی هستند که در لیگ دسته دو در گچساران، تیم مقاومت تهران و کاسپین با من کار کرده بودند. آنها را جذب کرده‌ایم.

بیاتلو در مورد علت نامگذاری این تیم به نود اظهار داشت: این باشگاه‌ها در سال ۱۳۹۰ تشکیل شد و به همین دلیل نامش نود ارومیه است.

وی در مورد اینکه متولد چه سالی است و مدرک مربیگری‌اش چیست، گفت:‌ متولد ۱۳۶۶ هستم و مدرک B آسیا را دارم.

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه در مورد اینکه تیمش توان ۹۰ دقیقه بازی کردن دارد یا نه، گفت:‌سعی کردیم تیم را به ۹۰ دقیقه برسانیم. بازیکنانی مثل پورافراز و فرزاد محمدی را داریم که سابقه بازی در لیگ دسته اول دارند.

بیاتلو درباره اینکه آیا جو روانی ورزشگاه تاثیر گذار خواهد بود یا نه، افزود: با بچه‌ها صحبت کردیم تا فشار روحی روانی روی این تیم نباشد اما شرایط ورزشگاه آزادی به گونه‌ای است که تیم‌های بین‌المللی هم دچار مشکل می‌شوند اما امیدوارم که فردا روز خوبی داشته باشیم.

وی درباره اینکه تا اینجا از باشگاه پول گرفته‌اند یا خیر،گفت:‌از اول فصل تا حالا پول نگرفتیم و آقای بهاری به عنوان مدیر باشگاه با کمک مسئولان استانی هزینه‌های اسکان و سفرهای ما را می‌پردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)