مرجع خبری پرسپولیس : وعده و وعیدهای مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی جدید این تیم همچنان ادامه دارد .

محمود خوردبين” سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: سرمربي جديد اين تيم فردا (دوشنبه) معرفي مي شود.   

وي روز يکشنبه در حاشيه برگزاري مراسم قرعه کشي نهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاههاي ايران در محل فدراسيون فوتبال افزود: باشگاه در خصوص تعيين سرمربي تيم به جمع بندي نهايي رسيده و نام سرمربي جديد فردا به اطلاع دوستداران اين تيم خواهد رسيد.
وي در خصوص ديدار نخست تيم پرسپوليس برابر مس کرمان در ليگ نهم نيز گفت: تنها ميزباني براي ما مهم بود که اين امر تحقق نيافت. بر همين اساس اميدواريم تا شروع ليگ برتر، تيم منسجمي را روانه اين مسابقات کنيم.
سرپرست تيم پرسپوليس در خصوص درخواست اين باشگاه از سازمان ليگ براي تعويق ديدار اول اين تيم گفت: از مسوولان سازمان ليگ برتر درخواست کرديم تا ديدار نخست پرسپوليس به تعويق بيفتد که مورد موافقت مسوولان اين سازمان قرار نگرفت.

خوردبين در پاسخ به اين سووال که چرا اکثر بازيکنان معروف اين تيم از باشگاه جدا شده اند، گفت: جدايي بازيکنان امري طبيعي است. چرا که اکثر آنان قراردادي يکساله با باشگاه داشتند که در پايان فصل با قراردادهاي بهتري روبرو شده و رفته اند.
وي درخصوص تازه ترين وضعيت علي کريمي نيز گفت: کريمي فردا (دوشنبه) با مديرعامل باشگاه ديدار خواهد کرد که اميدواريم شرايط حضور وي در فصل آينده در پرسپوليس فراهم شود.
خوردبين در ادامه از جذب سه بازيکن جديد به اين تيم خبر داد و افزود: چند بازيکن جوان و جديد به ترکيب تيم اضافه شده اند و قصد داريم سه بازيکن جديد ديگر نيز به مجموعه تيم اضافه کنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)