کانگ‌هی می‌گوید تیمش بهتر از ایران بازی کرده و ایران فقط یک شانس گل داشته که همان هم به گل تبدیل شده است.

ایسنا، سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی پس از شکست تیمش مقابل ایران در نشست خبری اظهار کرد: متاسفم که این بازی باختیم. بازیکنان جوان ما به ایران آمده بودند تا یک بازی خوب انجام دهند و این کار را هم کردند. ما در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم.

وی افزود: بازی را با شرایط خوبی آغاز کردیم و تمرکزمان هم خوب بود. با این حال بازی‌های داخل خانه هنوز باقی مانده و امیدوارم که در آن‌ها نتیجه بگیریم.

خبرنگاری کره‌ای از سرمربی تیم ملی کشورش درباره سانترهای خطرناک این تیم روی دروازه ایران در نیمه اول و اینکه در بین دو نیمه به بازیکنانش چه چیزی گفته پرسید که کانگ‌هی پاسخ داد: بازی خیلی سختی داشتیم، بازیکنان ما خیلی سختی کشیدند. اما ما همچنان امیدواریم و از وضعیت‌مان ناامید نیستیم. به نظر من امروز در کل بازی عملکرد خوبی داشتیم.

در ادامه سرمربی کره در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید تجربه کم بازیکنان‌تان باعث شد این بازی را شکست بخورید؟ گفت: فکر نمی‌کنم تجربه در شکست امروز ما خیلی نقش داشته باشد. ما بهتر از ایران بازی کردیم. ایران فقط یک شانس خوب داشت که آن هم گل شد. در کل بازی خوبی انجام دادیم و من از تیمم راضی‌ام.

کانگ‌هی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا تیم‌تان در نیمه دوم مثل نیمه اول خوب ظاهر نشد؟ گفت: ما یک هفته قبل از بازی به ایران آمده بودیم تا با شرایط آب و هوایی این کشور خود را وفق دهیم. فکر نمی‌کنم اردوی یک هفته‌ای ما در تهران طولانی‌مدت بوده باشد. ما در این بازی سعی داشتیم از جناحین ایران را تحت فشار بگذاریم و این کار را هم در طول بازی انجام دادیم. اما متاسفانه فرصت‌هایمان گل نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)