پرسپولیس نیوز: سرپرست تیم فوتبال الجزیره امارات پیش از دیدار برگشت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:ما بازی سختی را پیش رو داریم و باید با تمام قدرت در این دیدار حاضر شویم تا بتوانیم برای اولین بار در تاریخ باشگاه الجزیره به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه این هفته از ساعت ۱۹:۳۰ در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الجزیره امارات است.

احمد سعید، سرپرست تیم فوتبال الجزیره امارات پیش از این دیدار در مصاحبه با روزنامه البیان گفت: تیم در شرایط کنونی در فضای خوبی به سر می برد چون بازی رفت را مقابل پرسپولیس پیروز شده است، تیم روحیه گرفته است. ما بازی سختی را پیش رو داریم و باید با تمام قدرت در این دیدار حاضر شویم تا بتوانیم برای اولین بار در تاریخ باشگاه الجزیره به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

وی افزود: مهمترین چیز در شرایط کنونی تمرکز بازیکنان به تمرینات است. باید تمام حرف های سرمربی گوش داده شود و به صورت دقیق اجرا شود. در میدان بازی نیز باید با تمام قدرت و انگیزه بالا ظاهر شویم و از بازی رفت نیز باید بهتر عمل کنیم چون بازی سرنوشت سازی پیش رو خود داریم.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع نماینده امارت به پایان رسیده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)