مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه صباي قم گفت: خنده دار است كه نيمكت نشينان صبا مقابل 30 هزار تماشاگر تراكتورسازي بتوانند نظر داور را در مورد پنالتي عوض كنند.

علي زاهدي  درباره بازي صباي قم و تراكتورسازي اظهار كرد: بازي از نظر فني كيفيت نسبتا خوبي داشت. ما هم تدارك لازم براي اين بازي را پيش‌بيني كرده بوديم. سرمربي و كادر فني هم توانستند تا حدود زيادي برنامه‌هايي كه داشتند را در زمين پياده كنند. نتيجه هم براي ما مطلوب بود.

 

 

 

زاهدي با اشاره به صحبت‌هاي كمالوند كه معتقد بود صبا بازي جوانمردانه را رعايت نكرده است، بيان كرد: ما نمي‌توانيم روي نظر كمالوند، نظري بدهيم. اما ادعا هيچ وقت دليل اثبات يك موضوع نيست. او هيچ مدركي ارائه نداده و نگفته است كه به چه دليل جوانمردانه نبوده است.

از صبا بگذريم اما اين كه كمالوند معتقد است فقط تراكتورسازي جوانمردانه بازي مي‌كند، انصاف است يا خودخواهي؟

سرپرست باشگاه صباي قم در مورد صحنه‌اي كه داور به سود تراكتورسازي پنالتي گرفته بود و پس از آن از راي خود بازگشت، عنوان كرد: تصور نمي كنم چنين اتفاقي افتاده باشد. در گزارشي هم كه داور اعلام كرده چنين متني اعلام نشده است. تا آنجايي كه من ديدم داور سوتي به عنوان پنالتي نزده بود. اين تصور بر مبناي شبيه سازي است كه اتفاق افتاد و آن‌ها خيال كردند چنين اتفاقي افتاده است.

وي افزود: اين ادعايي كه چند نيمكت نشين صبا در تبريز با آن تماشاگران متعصب توانستند نظر داور را عوض كنند، از آن ادعاهايي است كه خنده‌دار است. خنده‌دار است كه هشت نفر نيمكت نشين صبا در قبال 30 هزار تماشاگر تراكتورسازي و دست اندركاران اين تيم كه همه نوع حرفه‌اي‌گري را بلدند نظر داوري را تغيير بدهند.

زاهدي در مورد داوري اين بازي گفت: خودم را مجاز نمي‌دانم كه نسبت به داوري اظهارنظر كنم. اين نظر را بايد از كميته داوران و مسئولان جويا شد. هيچ اظهارنظري، نه مثبت و نه منفي نخواهيم كرد.

وي درباره شكايت باشگاه تراكتورسازي از داور مسابقه اظهار كرد: آن‌ها مي‌توانند اين كار را بكنند، همه مسئولان تيم‌ها مي‌توانند نسبت به امر داوري و مسائلي كه پيش مي‌آيد ادعا كنند.

سرپرست صبا افزود: زماني كه سرمربي ما قصد رفتن به اتاق كنفرانس را داشت، مورد ضرب و شتم قرار گرفت. اهانت و تهديد كردند. يك تونل وحشتي ايجاد كردند. بازيكنان ما هم درون رختكن تا ساعت ها پس از بازي حبس شده بودند و پليس اجازه نمي داد آن‌ها خارج بشوند. بهتر است آقاي جعفري به اين مسايل رسيدگي كند تا داوري. داوري متولي دارد. خودشان بررسي مي‌كنند و نظر مي‌دهند.

وي ادامه داد: روز بازي با سپاهان متهم به طرفداري از استقلال مي شويم و روزي كه با تراكتورسازي بازي داريم متهم به طرفداري از پرسپوليس مي شويم.

علي زاهدي با اشاره به اين كه از هوادار حادثه ديده تراكتورسازي عيادت كرده است، گفت: روز قبل از بازي وظيفه خود ديدم كه از تماشاگر تبريزي كه در مسابقه‌هاي قبلي صدمه ديده بود عيادت كنم. همچنين وظيفه خودم مي‌دانم كه از اكثريت تماشاگران فهيم تبريزي و تيم تراكتورسازي تشكر كنم. اما خواستار اين هستيم كه آن‌ها صف‌شان را از افرادي كه تونل وحشت درست و جو را مسموم مي‌كنند جدا كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)