مصاحبه های متناقض و عدم اعلام رسمی انجام یا لغو بازی داماش- استقلال باعث ابهام در برگزاری این بازی شده است.

 گل؛ لغو پرواز عصر امروز تهران- رشت و عدم سفر کاروان تیم استقلال به رشت باعث ابهام در برگزاری دیدار داماش و استقلال شده است. در حالی که غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ در اولین واکنش خود به عدم سفر استقلال گفته بود این تیم باید از راه زمینی خود را به رشت برساند و فردا مقابل داماش حاضر شود، ساعتی بعد او در گفتگو با مهر حرف خود را پس گرفت و اعلام کرد با تایید نماینده فدراسیون این بازی 24 ساعت به تعویق می افتد. مجید صالح مربی تیم استقلال نیز اعلام کرد که کاروان استقلال صبح دوشنبه راهی رشت می شود و بعدظهر همان روز در رشت تمرین می کند تا برای بازی سه شنبه آماده شود.

اما ساعتی بعد  میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در گفتگو با ایرنا اعلام کرد در حال رایزنی با مسولان سازمان لیگ هستیم تا بازی به زمان دیگری موکول شود. البته به گفته وی هنوز لغو با تعویق بازی بطور رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است.

بلافاصله بهروان در مصاحبه دیگری اعلام کرد این بازی تحت هیچ شرایطی 24 ساعت بیشتر به تعویق نخواهد افتاد. به گفته وی طبق قانون اگر دلایل منطقی و اثبات شده‌ای برای سفر نکردن تیمی به شهر دیگر وجود داشته باشد، حداکثر می‌توانیم 24 ساعت مسابقه‌ای را به تعویق بیندازیم، اما استقلالی‌ها درخواست می‌کنند که بازی در یک زمان دیگری برگزار شود که تحت هیچ شرایطی این امر برایمان امکانپذیر نیست.  رییس سازمان لیگ گفت: البته هنوز ما استعلام ترافیک پروازی و لغو پرواز تهران به رشت به دلیل شرایط جوی را هم نگرفته‌ایم اما اگر این موضوع صحت داشته باشد و استقلالی‌ها از راه زمینی با تاخیر به رشت برسند، نهایتا 24 ساعت بازی به تعویق می‌افتد. در حال حاضر برای همین تاخیر 24 ساعته هم تصمیمی گرفته نشده و بازی طبق برنامه همان فردا برگزار می‌شود.

سایت باشگاه استقلال نیز در این رابطه اعلام کرد کاروان تیم استقلال صبح دوشنبه ساعت 8:30 با هواپیما عازم رامسر می شود و سپس از راه زمینی به رشت خواهد رفت. ماجدی در گفتگو با سایت باشگاه اعلام کرده است که هنوز مشخص نیست بازی روز دوشنبه برگزار خواهد شد یا سه شنبه! و وضعیت نهایی برگزاری این بازی در جلسه صبح دوشنبه در رشت مشخص می شود.

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیز در ساعت 23:53 در گفتگو با ایرنا اعلام کرد تابع قانون هستیم اما روز دوشنبه نمی توانیم بازی کنیم. وی افزود:  پس از لغو پرواز عصر امروز تهران به رشت، تلاش زیادی برای عزیمت به این شهر با اتوبوس انجام دادیم اما نتوانستیم امشب راهی رشت شویم. وی ادامه داد: شرایط جوی و مه گرفتگی سبب شده است تا برخی هواداران استقلال در شهر منجیل با مشکلاتی مواجه شوند و با چند ساعت تاخیر به رشت برسند.
مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: اعضای تیم استقلال فقط می توانند فردا خود را به رشت برسانند و خود را برای انجام دیدار مقابل داماش گیلان در روز سه شنبه آماده کنند اما تاکنون مسوولان سازمان لیگ تعویق 24 ساعته بازی را هم به طور رسمی اعلام نکرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)