شنبه 10 اسفند(15:08) 

مرجع خبری پرسپولیس : سعداوی: نظیر کریمی در فوتبال ایران نبوده و نیست/ هنوز از کسب قهرمانی ناامید نیستیم!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص احتمال بازگشت کریمی به تیم ملی گفت: کریمی در فوتبال ایران نظر نداشته و ندارد.

نعیم سعداوی در خصوص تساوی با سپاهان اظهار داشت: بی شک سپاهان ازجمله معدود تیم هایی است که در فوتبال ایران از ساختار خوب و بازیکنان مطرحی بهره می برد و در بازی دیروز با استفاده از شرایط میزبانی مثل تیم ما برای گرفتن 3 امتیاز آمده بود ولیکن معتقدم که ما موقعیت های بهتری برای گلزنی داشتیم و می توانستیم پیروز باشیم.
وی تصریح کرد: البته قبول دارم که در نیمه اول به هیچ وجه در حد و اندازه های خود نبودیم اما در نیمه دوم با تدابیر کادر فنی بازی روان تر و بهتری را نسبت به سپاهانی ها ارائه دادیم.
مربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که موقعیت های گلزنی سپاهان بیشتر بود و می توانست پیروز باشد، افزود: اصلا چنین حرفی را قبول ندارم .آمار بعد از بازی هر توپی که از کنار دروازه با فاصله زیادی هم رد می شود را موقعیت خطرناک محسوب می کند. موقعیت های نیکبخت و توره به مراتب خطرناک تر از تمام فرصت های سپاهان بود و اگر کمی واقعگرا باشید می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

وی در مورد نیمکت نشینی نیکبخت و بازی دادن به علی عسگر و نوروزی گفت: نیمکت نشینی نیکبخت نظر وینگادا بود و زمانی هم که وارد بازی شد برای تیم بسیار موثر بود.
مربی پرسپولیس ادامه داد

: نوروزی و علی عسگر بازیکنان جوان و آینده داری هستند که توانسته اند به خوبی جواب اعتماد کادر فنی را بدهند و باید قدر این فرصت ها را به خوبی بدانند.
وی در پاسخ به اینکه عدم ظرفیت نفرات کادرفنی خطر حذف وی را در بازی های اسیایی بیشترمی کند، افزود: اسم من در لیست پرسپولیس برای کنفدراسیون فوتبال آسیا رد شده و متاسفانه برخی ها با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده می خواهند برای ما حاشیه ساز شوند.
سعداوی در خصوص عقب ماندن از کورس قهرمانی لیگ گفت: با اتفاقاتی که ممکن است هر لحظه در فوتبال رخ دهد هنوز هم از قهرمانی لیگ نا امید نیستیم ولیکن دیگر به پیروزی هیچ تیمی نگاهی نداریم و فقط می خواهیم روند حرکتی خود را ادامه دهیم.

سعداوی با اشاره به اینکه باید هنوز به وینگادا زمان داد، خاطرنشان ساخت: فوتبال یک بازی گروهی است و طی یکی دو روز نمی توان انتظار داشت تا تیم ما با آمدن وینگادا معجزه کند باید به وی زمان داد تا تفکراتش را به خوبی در تیم پیاده کند.
وی در مورد اولین بازی با الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان ساخت: خوشبختانه وینگادا شناخت خوبی از تیم شارجه دارد و فکر می کنم بتوانیم این تیم را در ورزشگاه آزادی و با حمایت هوادارانمان شکست دهیم.
مربی پرسپولیس در خصوص صحبت های بازگشت علی کریمی به تیم ملی افزود: علی کریمی در فوتبال ایران تک بوده و ما نظیر این بازیکن را نداشته و نداریم پس مسئولین می بایستی شرایط حضور وی را برای بازگشت به تیم ملی مهیا کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر کریمی هنوز مصدوم است اما با رفع مشکلش قطعا می تواند در صورت بازگشت به تیم ملی در بازی با عربستان نقش تعیین کننده ای داشته باشد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)