جمعه 11 اردیبهشت (18:30)

مرجع خبری پرسپولیس: مربی تیم پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم در برابر تیم سپاهان اصفهان گفت: گفته بودم اگر به حاشیه ها فکر نکنیم پیروز می شویم. 
 

نعیم سعداوی روز جمعه در گفتگویی خاطرنشان کرد: در مصاحبه های قبلی نیز به این نکته تاکید کرده بودم که اگر بدون توجه به حاشیه ها بازی های خود را انجام دهیم قطعا می توانیم در برابر هر تیم به پیروزی رسیده و مقتدرانه زمین را ترک کنیم.
وی ادامه داد: در بازی با سپاهان پرسپولیس تیم برتر میدان بود و با ایجاد موقعیت های گلزنی توانستیم در پایان حریف خود را شکست دهیم و به مرحله بعدی مسابقات صعود کنیم ضمن آنکه تیم سپاهان نیز برای ما حریف قابل احترامی است و به نوعی رقیب سنتی پرسپولیس محسوب می شود.
وی افزود:

در این دیدار حتی می توانستیم به گل های بعدی هم دست پیدا کنیم و موقعیت گلزنی هم داشتیم که بازیکنان در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند اما مسئله ای که اکنون برای ما حائز اهمیت می باشد این است که توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.
مربی تیم پرسپولیس گفت: اکنون باید تلاش خود را مضاعف کنیم تا در ادامه رقابت ها نیز در دیدار با حریفان خود پیروز میدان شویم تا در نهایت به عنوان قهرمانی برسیم و همچنین سهمیه آسیا را به دست آوریم.
سعداوی اظهار داشت: بازیکنان و تمام عوامل پرسپولیس حالا فقط به قهرمانی در جام حذفی فکر می کنند و اعتقاد دارم که این تیم پتانسیل قهرمانی را در رقابت های جام حذفی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)