چهارشنبه 2 اردیبهشت (20:55)

مرجع خبری پرسپولیس : حیف که نخواستید حتی جنازه فوتبال را بغل کنید !

سلام آقای علی آبادی ! اگر از حال روز این فوتبال پرسیده باشی ، متاسفانه طاقت نیاورد ، مرد !! از همان روزی که غیر ورزشی ها شدند همه کار این فوتبال ، از همان لحظه پایان جام جهانی و بازی نکبت بار با آنگولا که کاش هیچوقت تمام نمی شد ، از همان روزی که گفتی با 30 درصد توانت هم می توانی این فوتبال را اداره کنی و از همان روزی که … این فوتبال مرد . حالا مهم نیست که خبرش هنوز به شما نرسیده یا علی کفاشیان با دانستنش لبخند ملیحانه تحویلمان می دهد ، مهم این است که ما امروز داغدار این فوتبال هستیم ! شاید خبرش به گوش شما نرسیده یا نخواسته بودید که به گوشتان برسد اما هر چه بود و هر چه هست امروز دیگر این فوتبال مرده . در بغل من و همه ی عاشقانش ، در بغل مدیران ورزشی و غیر ورزشی که بانی آن بودند و البته افسوس که شما نخواستید حتی جنازه آن را بغل کنید !

اما شما مقصر نیستید آقای علی آبادی ، مقصر فقط محمد مایلی کهن بود که دلش از این همه سیاهی و نکبت آزرده شد و با انتشار بیانیه های آتشین قداست توپ گرد و زمین سبز را نادیده گرفت . آری اگر امروز از کمترین شانس برای راه یابی به جام جهانی برخورداریم و همان شانس اندک هم دارد محو می شود  ، اگر نماینده اول فوتبال کشورمان زیر سایه مدیریت بی نظیر با نتیجه 5-1 مغلوب تیم قطری می شود ، اگر نمایندگان کشورمان در لیگ حرفه ای آسیا یکی از دیگری ضعیف تر نتیجه می گیرند ، اگر ادبیات کلامی در فوتبال ما سیر قهقرایی دارد مقصر فقط محمد مایلی کهن است که با به کاربردن الفاظی چون گنده باقالی و کوتوله قداست فوتبال ما را نادیده گرفته است ! حاجی مایلی حالا خودش هم فهمیده نباید با این الفاظ شنیع پاسخ توهین های هواداران استقلال را می داد و در مقابل شعار وزین توپ ، تانک ، فشفشه … موضع می گرفت ! تقصیر محمد مایلی کهن است که این اواخر بوی نکبت و تبانی سرتاسر وجود این فوتبال فقید را گرفته بود و جایی برای عشق ورزیدن به این مرده متحرک باقی نمانده بود . شما چه تقصیری دارید که در تیم اول مملکت بازیکنانی که کمیسیون می دهند در ترکیب فیکس بازی می کنند تا شکست تحقیر آمیز 5-1 شور و شادی را برای قطری ها به ارمغان آورد ؟
بله این مردک عقب افتاده ( محمد مایلی کهن ) با آن ادبیات کذایی باعث مرگ این فوتبال شد ، شما خاطرتان را مکدر نکنید ، هستند کسانی که او را برای این جنایت مجازات کنند …

اختصاصی // پویا نوایی – امانت داری – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)