پرسپولیس نیوز: وزیر ورزش و جوانان گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال با انگیزه بسیار بالا خودشان را آماده‌ کرده‌اند و امیدوارم در یک دیدار دیدنی امتیاز کامل را بگیرند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در بدو ورود به سن پترزبورگ، با تبریک عید سعید فطر گفت: با یک پرواز مستقیم از تهران و در کنار جمع کثیری از هواداران تیم ملی فوتبال که با شعور و شعف خاص و با انگیزه حمایت از تیم ملی آمده‌اند راهی سن پترزبورگ شدیم.

وی با اشاره به موقعیت فرهنگی شهر سن پترزبورگ گفت: این شهر چند سال قبل پایتخت فرهنگی اروپا بوده و آثار فرهنگی و باستانی منحصربفرد دارد که برخی از آنها مثل موزه هرمیتاژ، کاخ پترهف یا شهر پوشکین ثبت جهانی شده‌اند ولی این آثار امروز تحت الشعاع فوتبال قرار گرفته‌اند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در شهر سن پترزبورگ برای ایرانیان شرایط ویژه‌ای به وجود آمده افزود: چندین هزار ایرانی را در نقاط مختلف این شهر می‌بینیم که با یک اشتیاق و نشاط خاصی خودشان را آماده می‌کنند تا فردا در دیدار مقابل مراکش در استادیوم محل مسابقه به عنوان یار دوازدهم با تشویق تیمشان کمک کنند تا انشاالله تیم ملی در اولین بازی ضمن ارائه یک بازی خوب بتواند با پیروزی مقابل مراکش بتواند امتیاز کامل این مسابقه را بگیرد.

سلطانی‌فر افزود: لازم است بگویم که ما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم؛ گروهی که اسپانیا تیم هشتم رنکینگ فیفا، پرتغال تیم چهارم رنکینگ فیفا، ایران  تیم سی و هفتم رنکینگ فیفا و مراکش تیم چهل و یکم رنکینگ فیفا حضور دارند. به لحاظ ارزش بازیکنان و تعداد بازیکنان معروف و مطرح هم به نظر می‌رسد بهترین‌ها در اسپانیا هستند و مجموعه‌ای از ستارگان فوتبال در آنجا جمع هستند، در پرتغال هم همچنین، ما هم جوانان بسیار با انگیزه و خوبی را داریم که من یقین دارم فعل خواستن را صرف کرده‌اند و با انگیزه بسیار بالا خودشان را آماده کرده‌اند و با تدابیر کادر فنی فردا (جمعه) یک دیدار بسیار خوب را خواهیم داشت و امیدوارم تیم ملی در یک دیدار دیدنی امتیاز کامل را بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص احتمال دیدار با مسوولان ورزشی کشورهای مختلف گفت: سفارت ما در تلاش است تا با توجه به حضور کشورهای مختلف در سن پترزبورگ بتوانیم دیدارهای دیپلماتیک ورزشی با همتایانمان در کشور های مختلف در طول روزهای کوتاه حضورمان در این شهر که دو روز است داشته باشیم و حتما سعی می‌کنیم از این فرصت برای گسترش فوتبال کشورمان استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)