پرسپولیس نیوز: وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: هر یک روزی که زودتر کار خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ کشورمان انجام شود مورد استقبال وزارت ورزش و دولت است.

مسعود سلطانی فر گفت : من  رسما اعلام می کنم که نظر دولت و وزارت ورزش این است که هرچه سریعتر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی واگذار شود و هر یک روزی که زودتر این اتفاق بیفتد بیشتر مورد استقبال ماست. هم از جهت الزامات بین المللی به این موضوع اصرار داریم هم فکر می کنیم باشگاه هایی که خصوصی باشند فرایند رشد و توسعه خود را بهتر طی می کنند.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس خمیر مایه اصلی فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن حتما می توانند در خصوص آموزش پایه تیم های خود کارهای اساسی تری انجام دهند.

وزیر ورزش و جوانان گفت : به نسبت دو سال و نیم قبل که مسئولیت ورزش کشور را در دست گرفتیم امروز این دو باشگاه وضعیت بسیار بهتری دارند. بحث تامین منابع مالی آنها از اسپانسرینگ و تبلیغات آنها بدون وابستگی به بودجه دولتی ساماندهی شده است. همچنین در زمینه مالیاتشان نشست های مختلفی با سازمان مالیاتی داشتیم و شفاف سازی کامل انجام دادیم تا با این شفاف سازی بخش مهمی از مشکلات آنها حل شود.

مسعود سلطانی فر گفت:مقرر شده است کمیته ویژه ای متشکل از تعدادی از نمایندگان مجلس، معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان، مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس، نمایندگان سازمان فرابورس، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش های مجلس تشکیل شود تا با برگزاری جلسات مستمر هفتگی موضوع واگذاری این دو باشگاه را پیگیری کنند تا به امید خدا کل این فرایند در سال ۹۸ انجام و استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)