پرسپولیس نیوز: گروه استان‌ها ـ وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کارنامه ورزشی کشور امسال ‌درخشان‌ بود، گفت: در جام ملت‌های آسیا ‌اگر چه انتظار‌مان قهرمانی بود اما با یک اشتباه به فینال نرسیدیم.

مسعود سلطانی‌فر دقایقی پیش در حاشیه افتتاح دو پروژه زمین چمن  مصنوعی و سالن چندمنظوره شهر داوودآباد با اشاره به روند تکمیل این پروژه‌ها اظهار داشت:پروژه‌ها با تلاش همکاران و همچنین مدیران استان مرکزی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده، از جمله این پروژه‌ها سالن داوودآباد  بوده که گفته می‌شد حدود ده سال بلاتکلیف مانده  و در این یک سال اخیر تکمیل شد و در اختیار مردم قرار گرفت، در کنار این یک زمین فوتبال چمن مصنوعی از دیگر پروژه‌های ما بوده که آن نیز کاملا استاندارد و با چمن بسیار خوب و با کیفیت بالا بوده است.

وی افزود: مجموعا دو پروژه مبلغی حدود ۳۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داده که در خدمت جوانان و ورزشکاران قرار گرفته شده در ادامه بازدیدهای مختلفی از پروژه‌های نیمه تمام، همچنین افتتاح یک سالن یک هزار و ۲۰۰ نفره در خمین را داریم.

وزیر ورزش جوانان تصریح کرد: پروژه‌های نیمه کاره اراک را نیز با استاندار و نمایندگان مسائل را مورد بررسی قرار داده و تلاش می‌شود در سال ۹۸ قسمت اعظم پروژه‌های نیمه‌تمام را به بهره‌برداری برسانیم و در اختیار جوانان استان مرکزی قرار دهیم.

سلطانی‌فر ادامه داد: خوشبختانه  شاخص‌های استان از جهت فضای ورزشی، شاخص‌های خوبی بوده و استان مرکزی از لحاظ تعدد نوجوانان و جوانان دارای استعداد دارای ظرفیت بالا و خوبی بوده و همچنین در سال‌های اخیراخبار خوبی از ورزش استان مرکزی داشتیم که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها اخبار بهتری را نیز در آینده از ورزش استان می‌شنویم.

وی بیان کرد: ما جلسه‌ای با هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان داشته که انشاءالله این جلسه در خمین در محل بیت حضرت امام(ره) برگزار می‌شود در آنجا تلاش می‌کنیم مسائل هیئت‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد را بررسی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال اتفاق خوبی در کشور در عرصه ورزش افتاده، کارنامه ورشی ما در کشور کارنامه بسیار مناسبی بوده که رضایت مردم را در بر داشته، ما سال را با پیروزی‌های خوب خود و همچنین نتایج مناسبی  که در جام جهانی روسیه گرفتیم آغاز کرده در حالی که در یک گروه مرگ بودیم بهترین نتیجه را گرفتیم.

سلطانی‌فر بیان کرد:  ورزش‌کاران ما موفق شدند در همه رشته‌ها بیشترین تعداد مدال را در جاکارتا بعد از پیروزی انقلاب به دست آورند و بعد در پاراالمپیک پاراآسیایی رتبه چهارم دو دوره قبل ما به رتبه سوم ارتقاء پیدا کرد و بعد از آن در المپیک جوانان تا دوره قبل رتبه ۲۴ جهان را داشتیم که این دوره به رتبه هفتم ارتقاء پیدا کردیم.

وی بیان کرد: بعد از آن در رشته‌های مختف مثل وزنه‌برداری، تکواندو، کاراته و ووشو در مسابقات بین‌المللی و جهانی توانستیم نتایج بسیار خوبی را بگیریم، در شطرنج نیز به همین شکل در مسابقات مختلف درخشید، در لیگ قهرمانان آسیا برای نخستین بار در تاریخ بزرگ دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس همزمان در یک چهارم نهایی جزء هشت تیم برتر بودند و یکی از این دو تیم به فینال رسید.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در جام ملت‌های آسیا نیز اگر چه انتظار ما قهرمانی بود اما بعد از ۱۴ سال به نیمه نهایی رسیدیم و در اثر یک اشتباه به فینال نرسیدیم، انشاء‌الله این روند موفقیت‌ها را در کنار تکمیل پروژه‌ها عمرانی کشور ادامه می‌دهیم.

سلطانی‌فر بیان کرد: ما امسال فکر می‌کردیم که بتوانیم ۵۰۰ پروژه‌ را تکمیل کنیم ولی با این پروژه‌هایی که در این سفر بهره‌برداری کرده و در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهیم و همچنین سفری که روز یکشنبه با رئیس‌جمهور در بوشهر داریم آن ۵۰۰ پروژه‌ به نزدیک ۸۰۰ پروژه می‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)