پرسپولیس نیوز: وزیر ورزش و جوانان کشورمان تأکید دارد که تیم‌های فوتبال ایران باید به باشگاه‌های حرفه‌ای تبدیل شوند.

مسعود سلطانی‌فر صبح امروز (دوشنبه) در دیدار با وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال و سیدرضا افتخاری، مدیرعامل این باشگاه که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، با تأکید بر استعدادیابی و توسعه حرفه‌ای فوتبال عنوان کرد که تیم‌های ما در ایران باید در مسیر حرفه‌ای شدن قرار بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان یکی از راه‌های حرفه‌ای شدن باشگاه‌های ورزشی کشورمان را توسعه تعامل و ارتباطات فنی با باشگاه‌های بزرگ دنیا دانست و اظهار داشت: ما باید ضمن جلوگیری از فعالیت‌های سلیقه‌ای، با پشتوانه‌سازی بنیان مستحکم‌تری برای فوتبال ایران ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: فوتبال ایران و جهان را بیش از ۴۰ سال است که دنبال می‌کنم. برای بهسازی فوتبال ایران در همه سطوح اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است، اما تا نقطه مطلوب هنوز فاصله  داریم و تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال حفط اعتبار و شأن فوتبال ایران در عرصه بین‌المللی است.

سلطانی‌فر خاطر نشان کرد: در استقلال و پرسپولیس در یک سال گذشته اصلاحات ساختاری و اقدامات مناسبی برای تأمین منابع انجام دادیم و امروز شاهد موفقیت این دو تیم بزرگ و مردمی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن آروزی موفقیت برای دو تیم استقلال و پرسپولیس به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک و همدلی، موجبات خرسندی هواداران را فراهم آوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)