پرسپولیس نیوز: وزیر ورزش و جوانان گفت: با نشست‌های مختلفی که با سازمان مالیاتی داشتیم، شفاف‌سازی‌ها برای استقلال و پرسپولیس انجام شده است.

مسعود سلطانی فر رویکرد دولت و وزارت ورزش و جوانان را واگذاری هر چه سریعتر باشگاه های پرسپولیس و استقلال عنوان کرد و اظهار داشت: هر یک روز که امکانپذیر باشد ما این دو باشگاه را واگذار کنیم، استقبال می کنیم چرا که هم از جهت رعایت الزامات بین المللی و هم از این جهت که باشگاه های ورزشی خصوصی، فرآیند رشد و توسعه را بهتر طی کنند.

وی ادامه داد: این دو باشگاه بنیه فوتبال کشور هستند و با خصوصی شدن می توانند برای ورزش پایه کارهای اساسی تر ی انجام بدهند.

سلطانی فر با اعلام این خبر که بسیاری از بدهی ها پرداخت شده عنوان کرد: هم اکنون وضعیت این دو باشگاه سرو سامان پیدا کرده و موضوع تامین منابع مالی و اسپانسرینگ به گونه ای حل شده که بدون اتکا به بودجه دولتی که ممنوعیت و محدودیت دارد، با کمک های مردمی و تبلیغات، هزینه هایشان تامین شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با بیان اینکه به لحاظ مالیاتی برای این دو باشگاه اقدامات اساسی صورت گرفته توضیح داد: ضمن سازماندهی ساختار دو باشگاه در زمینه مالیاتی نیز با نشست های مختلفی که با سازمان مالیاتی داشتیم،کاملا شفاف سازی کردیم.

وی اظهار امیدواری کرد روند برگزاری نشست ها و شفاف سازی ها بتواند مشکلات این دو باشگاه را حل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)