پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان گفت: دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به لحاظ برگزاری اردوها، اسپانسرینگ و مربیان و بازیکنان خوب تأمین‌شده و وضعیت خوبی دارند تا پشتوانه‌های خوبی برای فوتبال کشور باشند.

مسعود سلطانی‌فر در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به وضعیت دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: این دو تیم در بهترین شرایط قرار دارند و در فصل گذشته قهرمان جام حذفی و لیگ برتر کشور شده‌اند و به جمع هشت برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به لحاظ برگزاری اردوها، اسپانسرینگ و مربیان و بازیکنان خوب تأمین‌شده و وضعیت خوبی دارند تا پشتوانه‌های خوبی برای فوتبال کشور باشند.

وی هم‌چنین با بیان اینکه اقدامات خوبی از سوی دولت برای ایجاد امکانات ورزش‌های همگانی و قهرمانی در سراسر کشور در حال انجام است، اظهار کرد: نزدیک به چهار هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در سراسر کشور وجود دارد که با تلاش‌های متعددی که در دولت تدبیر و امید صورت گرفته از این تعداد ۶۰۰ پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: پروژه‌های بزرگی همچون سالن‌های ورزشی شش‌هزارنفره، استخرهای بزرگ و پیست‌های دوچرخه‌سواری نیز تا پایان سال ۹۸ در استان‌های مختلف کشور تکمیل خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز پروژه‌های متعدد ورزشی از هفته دولت تا دهه فجر سال جاری در عرصه‌های ورزش همگانی و قهرمانی در ایران اسلامی افتتاح می‌شوند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه استان هرمزگان قهرمانان بسیاری در عرصه ورزش دارد، تصریح کرد: ورزشکاران خوبی از این استان در اردوهای تیم ملی حضور دارند که امید بسیاری به‌افتخار آفرینی آن‌ها در عرصه مسابقات بین‌المللی وجود دارد.

وی اضافه کرد: در سال جاری رویدادهای مهمی برای ورزش کشور برگزار می‌شود که این رویدادها با جام جهانی فوتبال آغاز شد و خوشبختانه تیم ملی فوتبال ایران با تدابیر و هماهنگی و هدایت مناسب توانست نتیجه‌ای تاریخی در این مسابقات رقم بزند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی در سراسر جهان شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در ادامه نیز بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم که کاروان گسترده‌ای از ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در قالب ۴۰ رشته ورزشی در این رویداد حضور خواهند یافت و تعداد بانوان ورزشکار کشورمان نیز در این مسابقات افزایش چشمگیری می‌یابد که امیدواریم بتوانیم نتایج بسیار خوبی نیز کسب کنیم.

سلطانی‌فر در پایان بیان کرد: المپیک جوانان در کشور آرژانتین از دیگر مسابقات مهمی است که برای حضور در آن برنامه‌ریزی‌شده و همچنین در دی‌ماه نیز رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران از شانس‌های اصلی قهرمانی در این رقابت‌هاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)