پرسپولیس نیوز: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان وعده داد که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در مجمع باشگاه استقلال که عصر دوشنبه در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در نیمه اول سال ۹۹، باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از طریق سازمان خصوصی‌سازی و مصوبه دولت واگذار می‌شوند. خصوصی شدن این دو باشگاه یک اتفاق ملی است. ما در فرآیند خاصی هستیم که باید زمینه‌های لازم برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تمهیداتی که به عمل آمده، مراحل تکمیلی را انجام دهیم و وضعیت املاک و دارایی‌ها مشخص شود تا به‌امید خدا در نیمه اول سال آینده و با توافق وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، این واگذاری را انجام دهیم. خوشبختانه شفافیت مالی، روند صحیح مدیریتی، تعیین و تکلیف بدهی‌ها و مالیات‌ها، وضعیت خوبی را برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فراهم کرده است.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، یک اتفاق خوب ملی است و اگر یک روز زودتر هم امکان‌پذیر باشد، این واگذاری را سریعتر انجام می‌دهم، چرا که راه توسعه فوتبال پرسپولیس و استقلال، واگذاری آنها به بخش خصوصی است و تردید ندارم این بخش می‌تواند به‌خوبی موجب توسعه و سامان بیشتر دو باشگاه شود. تا زمانی که این باشگاه‌ها دولتی اداره می‌شوند، مشکلات آنها ادامه‌دار خواهد بود و ما دوست و همراه بخش خصوصی هستیم.

در جلسه مجمع باشگاه استقلال، گزارش‌های حسابرسی شرکت استقلال منتهی به تیرماه امسال به‌تصویب اعضا رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)