پرسپولیس نیوز : دبیر دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال گفت: قضاوت محسن قهرمانی مشکلی نداشت و او حتی می‌توانست از حضور دروازه‌بان پرسپولیس در میدان جلوگیری کند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، یدالله سلیمانی درباره عملکرد داوران دیدارهای دیروز لیگ برتر گفت: بازی‌های روز گذشته بر اساس گزارش ناظران و داوران مشکلی نداشتند و البته ما همین امروز صبح دیدار پرسپولیس و راه آهن را بازبینی کردیم که محسن قهرمانی قضاوت خوبی در این بازی داشت و اشتباه تاثیرگذاری مرتکب نشد. در دقیقه 55 پرسپولیسی‌ها معتقد بودند که روی مهاجم‌شان خطای پنالتی انجام شده که قهرمانی به درستی تصمیم گرفت و پنالتی اعلام نکرد. در دقیقه 61 هم دروازه‌بان تیم راه‌آهن در یک جدال هوایی بدون هیچ خطایی توپ را دفع کرد و خطایی روی مهاجم پرسپولیس انجام نشد.

وی ادامه داد: البته من در صحبتی که با قهرمانی داشتم به وی تذکر دادم که یک داور فقط باید با اخطارهایش به بازیکنان تصمیماتش درباره صحنه‌های بازی را نشان دهد و از حرکات سر و صورت و دست و حتی حرف زدن نباید استفاده کند.

سلیمانی در پایان درباره پیراهن نیلسون گفت: من خودم ناظر بازی بودم. در جلسه هماهنگی قبل از بازی قرار شد تیم پرسپولیس مشکی بپوشد و دروازه‌بان این تیم پیراهن طوسی روشن بر تن کند.اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده و دروازه بان پیراهن طوسی نوک مدادی تیره که به دودی می‌زد وفرق چندانی با مشکی نداشت پوشیده بود. تیم داوری هم در تونل متوجه این مسئله شد  و این در حالی بود که کمتر از 5 دقیقه به آغاز بازی فرصت وجود داشت. در نیمه دوم اصرار داور برای عوض شدن پیراهن نیلسون بی‌نتیجه بود چرا که گفته شد تنها یک دست پیراهن دروازه بانی را تیم پرسپولیس به ورزشگاه برده است. همرنگ بودن پیراهن بازیکنان ودروازه بان یک تخلف آشکار بود و قهرمانی می‌توانست به هر ترتیب و بر اساس قانون جلوی نیلسون را برای حضور در زمین بگیرد. در همه بازی‌های لیگ و در روز جلسه هماهنگی تیم‌ها باید دو دست لباس دروازه‌بانی را با دو رنگ مشخص کنند اما چرا تنها یکدست لباس به ورزشگاه آورده شده بود؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)