پرسپولیس نیوز : یک کارشناس داوری فوتبال می‌گوید داور مسابقه پرسپولیس و پدیده عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال در مورد عملکرد داوری بازی دو تیم پرسپولیس و پدیده شهر خودرو در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار کرد: داور قضاوت بسیار خوبی انجام داد. اگر کمیته داوران این داور را در سطح بین الملل معرفی می‌کرد، می‌توانست اتفاقات خوبی در این زمینه بیافتد. داور در این بازی با صحبت کردن و تذکر دادن به بازیکنان داشت تا بازی به کنترل خود در بیاورد.

او ادامه داد: در دقیقه ۲۲ برخوردی که در محوطه جریمه بین دو بازیکن پرسپولیس و پدیده ایجاد شد، کاملاً پنالتی بود و مدافع پدیده، ساق پای شایان مصلح را در آن صحنه مورد برخورد قرار داد.

این کارشناس داوری در ادامه اظهار کرد: اخطاری که داور به شجاع خلیل‌زاده داد، یک مقدار سخت‌گیرانه بود و داور می‌توانست در این صحنه به مدافع پرسپولیس کارت ندهد. در دقیقه ۵۶ و در صحنه‌ای که امید عالیشاه و بازیکن پدیده در جدالی برای تصاحب توپ به سمت یکدیگر می‌روند و در ادامه آن توپ به اوت می‌رود، آن توپ به پای بازیکن پدیده خورده بود و داور باید آن توپ را کرنر اعلام می‌کرد.

سلیمانی در پایان گفت: در اوایل بازی توپ در محوطه جریمه به دست بازیکنان پدیده برخورد می‌کند که توسط داور پنالتی اعلام نشد و این تصمیم داور هم درست بود چون توپ در جریان بازی به دست بازیکن پدیده خورده بود و عمدی در کار نبوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)