دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد، هادی نوروزی در دیدار دوستانه مقابل این تیم با زرنگی پنالتی گرفته و باعث اخراجش از زمین شده است.

علی سلیمی، دروازه بان تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد صحنه‌ای که منجر به اخراجش در دیدار دوستانه مقابل پرسپولیس شد، اظهار داشت: در آن صحنه در گوشه محوطه جریمه برخوردی با هادی نوروزی داشتم که فکر می‌کنم او با زرنگی پنالتی گرفت. البته برخورد صورت گرفت و می‌توان گفت پنالتی بود اما نوروزی زرنگی کرد.

وی در ادامه افزود: معتقدم اخراج من در این بازی مسخره بود و نمی‌دانم چرا داور مستقیم کارت قرمز داد. این داور پارسال هم در بازی با فجرسپاسی مرا اخراج کرد ولی به او گفتم که اگر خطای من روی نوروزی اخراج داشت پس پارسال باید مرا بابت خطا روی بازیکن فجر 6 ماه حبس می‌کردند!

دروازه بان فولاد خوزستان در خصوص شرایط خود پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم امسال نسبت به سال گذشته شرایط بهتری دارم و خیلی آماده‌تر هستم. خوشحالم که همچنان در فولاد بازی می‌کنم و امسال می‌خواهم بیشتر بازی کنم. خوشبختانه جو تیم هم خوب است و همه بازیکنان با یکدیگر همدل هستند تا نتایج بهتری بگیریم.

سلیمی در مورد جدایی آرش افشین و اینکه آیا فولاد با از دست دادن او ضرر نمی‌کند، افزود: هر تیمی دوست دارد بازیکنی مثل افشین را در اختیار داشته باشد. وقتی او در خط حمله بازی می‌کرد مدافعان حریف را به دردسر می‌انداخت اما به هر حال تصمیم به جدایی گرفت. تیم ما بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم دیگران جای او را پر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)