مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه استیل آذین قصد دارند یک پیشنهاد سنگین برای بازگشت کریمی به پرسپولیس برای حبیب کاشانی ارسال کنند.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، از گوشه و کنار خبر می رسد مدیران استیل آذین که به هیچ عنوان راضی به جدایی ستاره شماره 8 نیستند قصد دارند با ارائه یک پیشنهاد سنگین به حبیب کاشانی عملا بازگشت کریمی به پرسپولیس را تا پایان فصل منتفی کنند. دقایقی قبل خبری به دستمان رسید مبنی بر اینکه پیشنهاد استیل، معاوضه دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس با کریمی یا پرداخت نیمی از مبلغ قرارداد جادوگر به عنوان خسارت برای بازگشت آقای گل کنونی لیگ به پرسپولیس است.

با توجه به مشکلات مالی سرخپوشان بعید به نظر می رسد مسئولان این باشگاه با پیشنهاد استیل آذین معاوضه کنند. ضمن آنکه طبق قانون سازمان لیگ این دو تیم تنها می توانند یک بازیکن با هم معاوضه کنند که با این تفاسیر حضور کریمی در پرسپولیس عملا منتفی می شود. با این حال حسین هدایتی دقایقی قبل در مصاحبه با خبرگزاری فارس از مشخص شدن تکلیف کریمی برای حضور در پرسپولیس در روز یکشنبه خبر داد.

تلاش ما برای مشخص شدن صحت و سقم این خبر تا این لحظه ناکام مانده اما اگر خبر جدیدی در این ارتباط به دستمان برسد متعاقبا از طریق همین خبرگزاری به اطلاع هواداران خواهد رسید.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)