مرجع خبری پرسپولیس : تعداد تیم‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا از ۴ تیم به ۳ سهمیه قطعی و یک سهمیه مشروط تغییر یافت.

 

به نقل از سایت خبری فدراسیون فوتبال ایران، مهدی محمد نبی دبیر کل این فدراسیون گفت: کمیته برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (ACL) قبلا پیشنهادی را به ایران مبنی بر اینکه ایران با 2 سهمیه مستقیما در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

۲  سهمیه دیگر نیز در مرحله پلی آف به ایران تعلق بگیرد که در صورت موفق شدن تیم‌های ایران در مرحله پلی اف،به دور بعدی مسابقات راه پیدا کنند، ارائه کرده بود.

وی افزود: در نشستی که به اتفاق علی کفاشیان-عزیزاله محمدی-علی فتح اله زاده-محمدرضا ساکت و علیرضا رحیمی با مسئولین کمیته کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردیم،مطالب مختلفی را مطرح کرده و درنهایت قرار شد تا امروز نتیجه نهایی از سوی AFC اعلام شود.

نبی در پایان گفت: پس از اعلام کمیته برگزاری مسابقات مقرر شد تا ایران با 3 سهمیه به طور مستقیم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و یک سهمیه دیگر نیز ابتدا در مرحله پلی آف حضور داشته و در صوت موفقیت ،می‌تواند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد. در واقع ایران با 4 سهمیه برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

به این ترتیب تعداد تیم های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا از ۴ تیم به ۳ سهمیه قطعی و یک سهمیه مشروط  تغییر یافت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)