پرسپولیس و سپاهان دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا

مرجع خبری پرسپولیس : سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر کاهش یافت تا پرسپولیس و سپاهان نماینده قطعی ایران در این مسابقات باشند.

 

امروز هيات اجرايي كنفدراسيون فوتبال آسيا با حضور سپ بلاتر رييس فيفا برگزار شد و در نهايت با وجود اينكه كميته مسابقات ليگ قهرمانان آسيا سهميه ايران را 3 و نيم باشگاه اعلام كرد امروز هيات اجرايي AFC تنها با دو سهميه مستقيم ايران براي حضور مستقیم در ليگ قهرمانان آسيا موافقت كرد.

 

اين در حالي است كه دو تيم ديگر بايد براي حضور در ليگ قهرمانان آسيا در دو ديدار رفت و برگشت پلي آف حاضر شوند.

 

 

 

 

 

بدين ترتيب و به گفته علي كفاشيان، بر اين اساس تنها باشگاه‌هاي سپاهان و پرسپوليس قهرمان ليگ و جام حذفي فصل گذشته مي‌توانند در ليگ قهرمانان آسيا شركت كنند و استقلال و ذوب آهن بايد در مرحله حذفي به مصاف حريفان خود در پلي‌آف بروند.

در صورتي كه اين دو باشگاه بتوانند برابر حريفان‌شان به پيروزي برسند مي‌توانند جواز حضور در ليگ قهرمانان را به دست بياورند.


در حالي هيات اجرايي كنفدراسيون فوتبال آسيا امروز تشكيل جلسه داد كه به خاطر انتخابات سال گذشته ايران هيچ نماينده‌اي در اين هيات نداشت.


در چند روز گذشته نمايندگان فدراسيون فوتبال حاضر در مالزي گفت‌وگوهاي فشرده‌اي را براي متقاعد كردن اعضاي كميته مسابقه‌هاي كنفدراسيون فوتبال آسيا انجام داده بودند، اما در نهايت و با وجود تصويب اين مسئله در كميته مسابقه‌ها، هيات اجرايي امروز شرايط ايران را نپذيرفت و فوتبال ايران براي فصل آتي و با 595 امتياز سال آينده تنها دو سهميه قطعي در ليگ قهرمانان آسيا دارد و 2 سهمیه نیز برای شرکت در بازی های پلی آف دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)