مرجع خبری پرسپولیس : آخرین ترکیب تیم ملی ایران آینه ای است برای آنکه بدانیم عملکرد تیم های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات جدای از هیاهوی بی حاصل بعضی باشگاه ها چگونه بوده است.

 

در این میان سرخابی های پایتخت رقابت شدیدی برای موفقیت در این رقابت پنهان داشته اند. تا همین چند روز پیش خیلی ها منتقد عملکرد سرخ ها در نقل و انتقالات بودند اما ترکیب تیم ملی مقابل مالدیو بسیاری از نگاه ها را به سوی سرخ ها چرخاند.

 

چند خرید پر سر و صدا از سوی استقلالی ها مثل جاسم کرار ، آندرانیک تیموریان و مهدی رحمتی موجب شده بود تا خیلی ها این تیم را برنده قطعی فصل نقل و انتقالات بدانند.

 

 

ترکیب تیم ملی مقابل مالدیو نشان داد پرسپولیس نه تنها در فصل نقل و انتقالات بازنده نبود بلکه در برخی پست ها بهتر هم عمل کرده است. سرخ ها یکی از گلرهای مدعی تیم ملی را در اختیار دارند و میثاق معمارزاده را هم به جمع نفراتشان اضافه کردند که تا پایان اردوی اتریش در میان ملی پوشان بود.

 

در خط دفاعی محمد نصرتی را جذب کردند و در خط میانی ژنرال تیم ملی را در اختیار دارند. علی کریمی که حالا وامدار بازوبند کاپیتانی تیم ملی هم محسوب می شود.

 

علاوه بر این کارلوس کی روش از مازیار زارع و هادی نوروزی هم در ترکیب تیمش استفاده کرد. در اردوی رقیب اما استقلالی ها بجز مهدی رحمتی حضور پر رنگی در بازی ایران مقابل مالدیو نداشتند و خسرو حیدری هم در جریان این بازی یک سپاهانی بود نه استقلالی!

 

پرسپولیس علاوه بر این نفرات چهره هایی مثل مهرداد اولادی، حمیدرضا علی عسگری و امیرحسین فشنگچی را هم دارد که زیر ذره بین کارلوس کی روش هستند اما کهکشانی های استقلال به حضور تیموریان، رحمتی و خسرو حیدری دل خوش کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)