مرجع خبري پرسپوليس : تیم فوتبال پرسپولیس «ب» که در لیگ برتر تهران به میدان می رود تا اینجا بهترین تیم پرسپولیس بوده است. آنها در شرایطی وارد مسابقات شدند که لیگ، چند هفته ای را پشت سر گذاشت.

شاگردان اسماعیل حلالی که به هفت پیروزی پر گل در هفت بازی دست پیدا کرده اند، فردا (یکشنبه) با تیم باقرشهر که هم امتیاز با هم هستند روبرو خواهند شد. البته تفاوت دو تیم در تعداد بازی های آنها است. سرخپوشان با پیروزی در این بازی که راس ساعت 15 در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می شود، جایگاه خود را در مکان دوم جدول تحکیم می کنند تا با دو بازی کمتر نسبت به تیم صدرنشین آماد ناجا فقط یک امتیاز اختلاف پیدا کنند.

تیم پرسپولیس «ب» آخرین بازی خود را یکشنبه هفته گذشته برابر راه آهن نوین با نتیجه هفت بر دو به سود خود پایان داد. این در حالی است که خبر می رسد مسئولان هیات فوتبال تهران قصد دارند دو بازی اول را که پرسپولیس در مسابقات حضور نداشت را با سه گل به سود حریفان اعلام کنند.

جمعه ، مسابقه نونهالان پرسپوليس-مقاومت

تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس خود را آماده کسب دوازدهمین پیروزی می کند. این تیم در 13 بازی گذشته خود به یازده برد، یک تساوی و تنها یک شکست رسیده است و در فاصله 5 امتیازی صدرنشین بازی ها قرار دارد.

سعید تهرانی نژاد سرمربی این تیم درباره بازی آینده تیمش چنین می گوید: مقاومت از تیم های میانه جدول است، اما یکی از تیم های قدرتمند این مسابقات بشمار می رود که به معنای واقعی، فوتبال بازی می کند. خوشبختانه برای این بازی محروم و مصدوم نداریم و امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

گفتنی است؛ تیم نونهالان پرسپولیس ساعت 10:30 روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم مقاومت خواهد بود.

 

دربي پايه هاي اين هفته در رده نوجوانان و اميد

 

پرسپولیس و استقلال این هفته در دو رده سنی نوجوانان و امیدها به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش مرجع خبري پرسپوليس ، هیات فوتبال استان تهران قرار است برنامه این بازی ها را اعلام نماید که هیجان خاصی در رقابت های تهران ایجاد می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)