مرجع خبری پرسپولیس(10:44) / سه شنبه 24 دی

 نورى: پتانسيل قهرمانى آسيا را داريم

قهر سپهر دوام نداشت

ممنوع المصاحبه كردن، ترفند تكرارى!

نورى: پتانسيل قهرمانى آسيا را داريم
بهترين قرعه در ليگ قهرمانان آسيا به نام پرسپوليس افتاده اما اين دليل نمى شود كه سرخ ها با خيالى آسوده از صعود حرف بزنند. درباره اين مسأله پژمان نورى مى گويد: قهرمانان آسيا حساسيت خاص خودش را دارد. ما بايد با چهره اى متفاوت در اين ديدارها ظاهر شويم چون نماينده هزاران هوادار هستيم.
به نظر مى رسد در عربستان كار سختى داريم. با اين حال نسبت به صبا و استقلال كار راحت ترى پيش رو داريم چون گروه اين دو تيم بسيار سخت است ولى خب تيمى كه مى خواهد قهرمان شود بايد همه را ببرد. با اين نگاه بايد گام در ميادين آسيايى بگذاريم. در آسيا براى قهرمانى مى جنگيم و پتانسيل اين كار را هم داريم
.

قهر سپهر دوام نداشت
ايران ورزشى – سپهر حيدرى يكشنبه براى دريافت پولش راهى باشگاه پرسپوليس مى شود اما در كمال تعجب قرارداد فصل قبل را مقابل او گذاشته و مى گويند «قرارداد امسال او گم شده است» اين مسأله باعث عصبانيت مدافع خوش اخلاق پرسپوليس مى شود به همين دليل اعلام مى كند تا قراردادش پيدا نشود در تمرينات پرسپوليس شركت نخواهد كرد. اين در حالى بود كه سپهر ديروز در تمرين حاضر شد و پا به پاى ديگران تمرين كرد. چرا كه فرخزادى در تماسى تلفنى به او مى گويد قراردادش پيدا شده و مى تواند در تمرين شركت كند و او هم كه جزو كم حاشيه ترين بازيكنان پرسپوليس است باتوجه به حل مشكل در تمرين روز دوشنبه – ديروز – پرسپوليس شركت كرد تا مانع از بروز شايعات احتمالى شود.

ممنوع المصاحبه كردن، ترفند تكرارى!
اين چندمين باريست كه پرسپوليسى ها در طول فصل جارى ممنوع المصاحبه مى شوند. به نظر مى رسد اين سياست باشگاه تا آخر فصل هم ادامه داشته باشد. مسؤولان پرسپوليس در آستانه هر اتفاق مهمى بازيكنان خود را ممنوع المصاحبه مى كنند و اجازه صحبت به آنها را نمى دهند؛ دربى، رفتن قطبى و حال آمدن انصارى فرد به جاى مصطفوى و باز هم مثل قبل ممنوع المصاحبه شدن. شايد پيروانى سعى دارد به اين شكل آرامشى را كه از تيمش رفته برگرداند. البته ممنوع المصاحبه شدن آنها اين بار خيلى جالب تر از دفعات قبل است. بازيكنان پرسپوليس فقط اجازه ندارند در مورد وضعيت پرسپوليس – بازى با فولاد و آمدن انصارى فرد و رفتن مصطفوى حرف بزنند – اما هر چه از آنها در مورد بازى هاى آسيايى و قرعه اى كه به نام پرسپوليس خورده بپرسى جواب مى دهند و كسى هم در اين زمينه آنها را توبيخ نمى كند. به همين دليل اين روزها همه دنبال پرسش در مورد بازى هاى آسياى از بازيكنان پرسپوليس هستند. چرا كه هيچ معلوم نيست آنها در آستانه بازى هاى آسيايى بار ديگر براى داشتن آرامش بيشتر ممنوع المصاحبه نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)