یکشنبه 23 فروردین(10:35)

مرجع خبری پرسپولیس : مشروح خبرهای زیر را در ادامه مطلب جستجو کنید ..

با ارسال نامه اى به سازمان ليگ برتر؛ پرسپوليس خواستار سهم بليت فروشى شد

انصارى فرد دوشنبه به خوزستان مى رود

كمك ۸۰ هزار دلارى كنفدراسيون به استقلال و پرسپوليس

 

با ارسال نامه اى به سازمان ليگ برتر؛  پرسپوليس خواستار سهم بليت فروشى شد

باشگاه پرسپوليس تهران با ارسال نامه اى رسمى به سازمان ليگ برتر خواستار دريافت سهم بليت فروشى بازى هايش در ليگ برتر شد. مديران باشگاه پرسپوليس تهران با ارسال نامه اى رسمى به سازمان ليگ برتر، از اين سازمان خواست سهم اين باشگاه از بليت فروشى بازى هاى ليگ برتر را كمى زودتر و قبل از پايان يافتن بازى هاى ليگ برتر به اين تيم پرداخت كند

انصارى فرد دوشنبه به خوزستان مى رود

عباس انصارى فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس صبح دوشنبه به اهواز سفر خواهد كرد. باشگاه پرسپوليس قصد دارد مدارس فوتبال خود را در سراسر ايران فعال كند به همين دليل انصارى فرد در تمام استان هاى كشور حاضر مى شود تا از امكانات آنها براى برپايى مدارس فوتبال پرسپوليس بازديد كند. به همين دليل انصارى فرد صبح دوشنبه به خوزستان سفر مى كند تا از امكانات اين استان براى برپايى مدارس فوتبال پرسپوليس بازديد كند.

كمك ۸۰ هزار دلارى كنفدراسيون به استقلال و پرسپوليس

پس از گذشت يك ماه از آغاز مرحله گروهى ليگ قهرمانان آسيا به نظر مى رسد وعده AFC براى پرداخت كمك هزينه به تيم هاى شركت كننده در حال تحقق است و اقدامات ادارى ابتدايى آن در كوالالامپور صورت گرفته است.اين طور كه مى گويند كنفدراسيون شماره حساب ارزى تيم ها از جمله نمايندگان ايران را گرفته است و روند دريافت آن را تا پايان هفته جارى تكميل مى كند تا از هفته اول ارديبهشت مبلغى كه وعده داده شده را پرداخت كند. اتفاقى كه اگر رخ بدهد بدون شك استقلال و پرسپوليس را به نوعى «سورپرايز» خواهد كرد.طبق قانون كنفدراسيون، تمام تيم هاى حاضر در مسابقات بابت ميزبانى در مرحله گروهى ۴۰ هزار دلار كمك هزينه دريافت مى كنند و با اين تفاسير سرخابى ها طى ۱۵ روز آينده مبلغ ۸۰ هزار دلار ( به صورت مجموع)

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)