مرجع خبری پرسپولیس : مشروح اخبار زیر را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید

بازیکنان پرسپولیس با باشگاه تسویه حساب می کنند

ستاد بازی های آسیایی پرسپولیس تشکیل شد

اختلاف نظر انصاری فرد و هدایتی بالا گرفت!

pnnc: بازیکنان پرسپولیس با باشگاه تسویه حساب می کنند

مدیران باشگاه پرسپولیس تهران تصمیم دارند بعد از دیدار مقابل پاس همدان با تمامی بازیکنان این تیم تسویه حساب انجام خواهند داد.

به گزارش مرجع خبری در حالی که پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید روز یکشنبه هفته آینده در همدان مقابل پاس بازی کند، مدیران این باشگاه به بازیکنان خود اعلام کرده اند در بازگشت از همدان و تا پایان هفته آینده با تک تک بازیکنان تسویه مالی انجام خواهند داد.

گفتنی است؛ مدیران باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان این تیم در صورت قهرمانی در جام حذفی پاداش ویژه ای در نظر گرفته اند.

pnnc: ستاد بازی های آسیایی پرسپولیس تشکیل شد

ستاد بازی های آسیایی باشگاه پرسپولیس تهران برای میزبانی از الشباب در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز سه شنبه 30 اردیبهشت ماه در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الشباب عربستان می رود، به همین دلیل و به منظور میزبانی خوب از تیم الشباب، ستاد بازی های آسیایی این باشگاه تشکیل و تصمیاتی برای میزبانی هر چه بهتر از آخرین حریف پرسپولیس اتخاذ شد

pnnc: اختلاف نظر انصاری فرد و هدایتی بالا گرفت!

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بر سر حضور یا عدم حضور پیروانی با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

به گزارش مرجع خبری در حالی که با حکم عباس انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، افشین پیروانی از مربیگری این تیم برکنار شده است، اما همچنان حسین هدایتی ریس هیات مدیره این باشگاه که در زمان مدیریت داریوش مصطفوی هم نشان علاقه زیادی به دخالت در کار مدیرعامل باشگاه دارد، فشار زیادی برای بازگشت پیروانی به انصاری فرد وارد کرده و این در حالی است که همچنان مدیرعامل باشگاه نسبت به بازگشت پیروانی مخالفت می کند.

شنیده ها حاکی از آن است که هدایتی طی چند روز اخیر بارها با پیروانی جلساتی داشته و حتی به پیروانی قول داده وی را به تیم را برمی گرداند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)