مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس، بي‌برنامه‌ترين تيم ليگ

 با توجه به شرايط موجود نمي‌شود اميدوار بود كه پرسپوليس تا فاصله يك ماه مانده به شروع فصل بتواند تمريناتش را شروع كند. البته پيش از اين محمود خوردبين خبر داده بود كه تيم كارش را از دوشنبه – ديروز – شروع خواهد كرد اما از آنجا كه تكليف هيات مديره و مديرعاملي هنوز مشخص نشده و نه سرمربي را معرفي كرده و نه وضعيت بازيكنان را مشخص كرده‌اند، همه چيز حداقل تا يكي دو هفته آينده به تعويق افتاد. البته خوردبين وعده داده كه پرسپوليس از اول تيرماه استارت خواهد زد اما با نگاهي به شرايط موجود، وقوع اين اتفاق بعيد به نظر مي‌رسد.

جاي خالي افشين در ليست طلبكارها

 بازيكنان پرسپوليس تنها طلبكاران امروز باشگاه نيستند چرا كه غير از آنها اعضاي كادر فني هم هنوز حداقل نيمي از مبلغ قراردادهايشان را نگرفته‌اند. در اين ميان وضعيت افشين پيرواني از همه مبهم‌تر است. او كه در فاصله چند هفته مانده تا پايان فصل با تصميم مديرعامل بركنار شده بود 50 درصد از مبلغ قراردادش را طلبكار است و جالب اينكه در ليست طلبكاران باشگاه هيچ اسمي از او برده نشده. مديران باشگاه هم در اين‌باره به هيچ‌وجه پاسخگو نيستند و خود افشين پيرواني مي‌گويد به‌خاطر شرايط خاص پرسپوليس ترجيح مي‌دهد سكوت كند.

بازگشت پرسپوليسي‌ها به كارگران

در حالي كه هنوز هيچ تغيير رسمي در مديريت باشگاه صورت نگرفته اما به نظر مي‌رسد از همين الان رايزني‌هايي انجام شده تا به محض اعلام سازمان، كادر فني جديد كارش را شروع كند. يكي از اقدامات آنها در اين خصوص برگزاري تمرينات تيم در ورزشگاه كارگران است.
فصل گذشته بازيكنان استيل آذين در اين ورزشگاه تمرين مي‌كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)