مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس براى دربى تلفات نداد
برخلاف استقلال كه با ۳ اخطاره شدن آرش برهانى مجبور است در غياب اين مهاجم خود در ميدان دربى حاضر شود پرسپوليس بدون تلفات به مصاف رقيب سنتى خود مى رود. اين در شرايطى بود كه مجتبى شيرى و سپهر حيدرى ۲سرخپوشى بودند كه قبل از ديدار با پيكان ۲ اخطاره بودند و با احتياط بيشترى در زمين حضور پيدا كردند.
بدشانسى بزرگ براى شكورى!
ابراهيم شكورى مدافع جديد سرخپوشان كه از ابتداى فصل تا امروز شانسى براى حضور در تركيب پرسپوليس در بازى هاى رسمى به دست نياورده قبل از ديدار با پيكان با بدشانسى ديگرى روبرو شده است. در شرايطى كه شكورى قبل از آغاز اردوى پرسپوليس به دنبال آرفى راهى هتل محل اقامت اين بازيكن شده بود دزدى، ماشين شخصى شكورى را مورد دستبرد قرار داده و علاوه بر دزديدن ساك ورزشى اشياى باارزش داخل اتومبيل او را به سرقت برده بود و خسارتى نيز به اتومبيل او وارد كرده بود!
عذرخواهى زارعى از هواداران

مصاحبه تند مجتبى زارعى مهاجم شيرازى سرخ ها در اعتراض به هواداران پرسپوليس به مذاق هواداران و ليدرها اصلاً خوش نيامده و حتى در طول هفته گذشته بارها اين موضوع را به او عنوان كرده اند. در اين راستا زارعى قصد دارد به صورت رسمى بابت اين مسأله از هواداران عذرخواهى كند تا آن مصاحبه نسبتاً تند از ذهن هواداران پرسپوليس پاك شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)