پرسپولیس نیوز : نیما نکیسا با همکاری چند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس آهنگ ویژه ای را برای هادی نوروزی خوانده اند که قرار است در ویژه برنامه علی ضیا برای برنامه تحویل سال نو پخش شود و همه را سورپرایز کند.

نزدیک ایام عید است و طبق رسم سالیان اخیر، هر شبکه برای تحویل سال نو، ویژه برنامه ای آماده می کند. شبکه یک سیما مانند سال قبل، ویژه برنامه تحویل سال خود را به علی ضیا سپرده است. مجری مشهور و البته جنجالی تلویزیون کشورمان که چندی پیش بابت اتفاقات بعد از دربی حاشیه ساز شده بود.

ضیا برای ویژه برنامه امسال آستین ها را بالا زده و به سراغ فوتبالیست های دو تیم محبوب پایتخت رفته است. او چند باری به تمرین پرسپولیس و استقلال هم سر زد و تصاویری را ضبط کرد. اما سورپرایز ویژه اقای مجری آهنگی است که قرار است حسابی همه را شگفت زده کند. کاری برای هادی نوروزی، کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس که مهرماه امسال در عین ناباوری دار فانی را وداع گفت.

این ترک ویژه با صدای نیما نکیسا و آهنگ و تنظیم مهران خالصی آماده شده است و چند تن از بازیکنان پرسپولیس مانند مهدی طارمی و محسن بنگر هم در قسمت کر، مشارکت دارند و حس و حال عجیبی به این کار داده اند. نیما نکیسا پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران که خوانندگی این کار را بر عهده دارد در این باره به خبرنگار کاپ گفت: از علی ضیا تشکر ویژه می کنم که باعث و بانی این کار قشنگ شد. خدا قسمت کرد و من خواننده این کار شدم. زیاد با هادی نوروزی رابطه نزدیکی نداشتم اما از اخلاق و معرفت بالای او شنیده بودم و دوست داشتم به نوعی برای او کاری کرده باشم.

وی در ادامه افزود: کار فوق العاده قشنگی شده است.فکر می کنم تا سالیان سال همه از این کار به نیکی یاد کنند. حس و حال عجیب و غریبی در این کار حکمفرماست و امیدوارم مردم از دیدنش هنگام تحویل سال لذت ببرند. انشا.. بچه های پرسپولیس هم با قهرمانی و یا گرفتن سهمیه در لیگ امسال هدیه خوبی به هادی بدهند. البته همه می دانیم کار سختی پیش روی شاگردان برانکو است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)