سرمربی تیم ملی بوسنی‌وهرزگوین در جام جهانی ۲۰۱۴ علاقه‌ای به هدایت تیم ملی فوتبال ایران ندارد.

به گزارش تسنیم، در روزهای اخیر اخباری منتشر شد که از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به سرمربی بوسنی‌وهرزگوین حکایت داشت، هر چند عنوان شد که سافت سوسیچ این پیشنهاد را نپذیرفته است.

سافت سوسیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین با تأیید این خبر گفت: بله دو نفر تماس گرفتند و پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی ایران را به من دادند ولی به آنها گفتم که علاقه‌ای به سرمربیگری این تیم ندارم. البته تنها این نبوده و پیشنهادات دیگری هم داشته‌ام که نمی‌توانم در خصوص آنها صحبت نکنم، چون ابتدا می‌خواهم ببینم نتیجه مذاکراتم با فدراسیون فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین به کجا خواهد انجامید.

با وجود اینکه تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین در اولین حضورش در رقابت‌های جام جهانی موفق به صعود از مرحله گروهی جام بیستم نشد ولی ظاهراً سران فدراسیون فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین تمایل به حفظ سافت سوسیچ دارند و احتمالاً وی تا یورو 2016 هدایت این تیم اروپایی را بر عهده خواهد داشت.

پیش از این شبکه رادیو و تلویزیونی «B92» صربستان هم گزارش داده بود سوسیچ که قراردادش با فدراسیون فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین به پایان رسیده پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای سرمربیگری تیم ملی کشورمان دریافت کرده اما او این پیشنهاد همکاری را رد کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)