سوشا مکانی دروازه‌بان نفت تهران در مورد بازی استقلال و نفت تهران گفت: ما این بازی را باختیم و به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم.

 

 ایسنا، سنگربان تیم نفت تهران در پایان دیدار مقابل استقلال که با برتری 2 بر یک آبی‌پوشان همراه بود، در حالی که چهره ناراحتی داشت در پاسخ به این سوال که صحنه گل دوم آیا برهانی توپ را با دست زد گفت: اگر برهانی توپ را با دست نمی‌زد، قطعا توپ دست من بود مطمئن باشید او توپ را با دست زده است.

 

او در مورد اینکه چرا ناراحت است گفت: نه اتفاقا ناراحت نیستم. وقتی بازی برای استقلال درآوردند. یک پنالتی روی ایمان موسوی را برای ما نگرفتند و گل دوم را هم که با دست زدند. دیگر چه چیزی باید بگویم؟

 

 دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران، گفت: تیم فوتبال استقلال تهران با این شیوه نمی تواند قهرمان لیگ شود.

به گزارش ایرنا، سوشا مکانی در جمع خبرنگاران، گفت: در مورد داوری نمی توانم نظری دهم اما اطمینان دارم برهانی توپ را با دست به دروازه ما زد.

وی افزود: دو بازیکن ما را اخراج کرده اند که آنها را در بازی حساس هفته آینده مقابل سپاهان نخواهیم داشت و با کلی اشتباهات دیگر باید هم عصبانی باشم.

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران، گفت: ما 9 نفره از استقلال بهتر کار کردیم اما داور کاملا بازی را به سود استقلال درآورد و فکر نمی کنم آنها با این شیوه بتوانند قهرمان شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)