پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و استقلال با نتیجه تساوی خاتمه یافت. 

در ادامه بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و استقلال از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) به قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی صفر – صفر خاتمه یافت تا استقلال پس از بازی برابر تراکتورسازی و سایپا سومین تساوی پیاپی خود را کسب کند.

بازی با نتیجه تساوی رو به پایان بود که در دقیقه ۸۵ نورافکن بدون برخورد با هیچ بازیکنی به زمین خورد اما اشکان خورشیدی در کمال تعجب این صحنه را پنالتی اعلام کرد. اما امید ابراهیمی ضربه پنالتی اش را خراب کرد و به بدن دروازه بان زد تا استقلال باز هم در نتیجه گیری ناکام شود.

استقلال با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در همان رده ششم باقیماند و پدیده با ۲۳ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد. این سومین تساوی پیاپی استقلال پس از بازی با تراکتورسازی و سایپا بود که در دو بازی قبلی هم بارها توپ به تیر دروازه این تیم برخورد کرده و با خوش شانسی به تساوی رسیده بود. در مسابقه امروز هم محمدرضا خلعتبری یک فرصت عالی را از مقابل دروازه خالی به بیرون زد.

ترکیب پدیده: سعید جلالی، رضا ناصحی، عبدالله حسینی، حسین مرادمند، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد(۸۰ – سالار افراسیابی)، میلاد کمندانی(۴۶ – محمدرضا خلعتبری)، محمد مهدی‌خانی(۵۳ – حسین فاضلی)، محمد قاضی و معین عباسیان

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی(۶۹ – بهنام برزای)، سرور جپارف و جابر انصاری(۷۵ – علی قربانی).

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)