پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن ابراز امیدواری کرد بازیکنان این تیم از هر لحظه و فرصتی برای رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند.

کیون سون‌تائه دروازه‌بان تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن با پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس، می‌تواند تنها بازیکنی باشد که به سومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد.

سون‌تائه در همین خصوص به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: تا به حال به موضوع رکورد خودم فکر نکرده‌ام، اما حضور در کاشیما آنتلرز و کسب عنوان لیگ قهرمانان آسیا با این تیم جزو تصمیمات من بود. این یک رکورد شخصی محسوب می‌شود، اما من به کسب قهرمانی رقابت‌ها به عنوان یک تیم فکر می‌کنم. ۱۰ سال میان اولین و دومین قهرمانی من در لیگ قهرمانان آسیا فاصله بود. زمان‌های زیادی بوده که اشتیاق و انگیزه زیادی برای فتح لیگ قهرمانان آسیا داشتم که به این مهم نرسیدم.

وی ادامه داد: به یاد می‌آورم یک سال که به قهرمانی مسابقات رسیدیم، بازیکنی را می‌شناختم که ۲۳ سال بازی می‌کرد و در لیگ قهرمانان آسیا ظاهر نشد. زمانی که به آن فکر می‌کنید، توانایی بازی در لیگ قهرمانان آسیا معنای بزرگی دارد و برای داشتن شانس بازی در فینال رقابت‌ها،‌ باید از سختی‌های زیادی عبور کنید. زمان زیادی فوتبال بازی کردم، اما حالا زمانم محدود است. زمانی که برای بازی کردن پیش رو دارم، کمتر از زمانی است که بازی کرده‌ام. پس من قدر هر لحظه و هر دقیقه را می‌دانم.

دروازه‌بان آنتلرز با بیان اینکه دوست ندارد پس از بازنشستگی از چیزی پشیمان باشد، گفت: تفاوت اصلی میان اکنون و آن زمان، این است که از هر دقیقه، چگونه استفاده می‌کنم. امیدوارم همه بازیکنان از هر لحظه‌ای برای فتح قهرمانی آسیا استفاده کنند. همه اعضای تیم و نیز تماشاگران منتظر این لحظه هستیم. من تنها به دنبال جنگیدن تا لحظه آخر برای کسب قهرمانی مسابقات هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)