مرجع خبری پرسپولیس : در پی واگذاری زیباترین مجموعه ورزشی ساخته شده در تهران به باشگاه استیل آذین شبهاتی در جامعه فوتبال در تهران بوجود آمد ! تیمی که مدت کوتاهی از زمان تاسیس آن می گذرد و اداره آن تیم بارها عنوان شده است که بصورت شخصی و خصوصی می باشد این شبهات را افزایش داده است.
اعضای شورای شهر تهران که با رای مستقیم اکثر هواداران سرخابی بر این مسند نشسته اند  حال با مسائل پشت پرده (دریافت پاداش و شیرینی !) این ورزشگاه را به تیمی واگذار کرده اند که از وجود حتی هزار هوادار نیز محروم می باشد. در عین حال سوال ما از مردم تهران و هواداران تیم های سرخابی این است آیا این افراد لیاقت تصمیم گیری برای شما در شهر تهران را دارند ؟!
و حال بیان دیدگاه یکی از این اعضا :
عضو شورای شهر تهران با تاكید براینكه ورزشگاه امام رضا باید از طریق قانونی واگذار شود، گفت : شان پرسپولیس بالاتر از یك ورزشگاه 15 هزار نفری است و مسئولان این باشگاه شان آن را پائین نیاورند.

علیرضا دبیر درباره واگذاری مجموعه ورزشی امام رضا گفت: این مجموعه یكی از مجموعه های بی نظیری است كه پس از انقلاب در سطح شهر تهران ساخته شده است و بیش از 15 هزار نفر هم گنجایش دارد .

عضو شورای شهر تهران افزود: بحث هایی درباره واگذاری این مجموعه به استیل آذین و همچنین پرسپولیس وجود دارد ؛ البته شان پرسپولیس خیلی بالاتر از یك ورزشگاه 15 هزار نفری است و مسئولان باشگاه پرسپولیس شان این باشگاه را پایین نیاورند.

دبیر تصریح كرد:شورای شهر تهران آمادگی دارد برای دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران دو ورزشگاه بسازد و از مسئولان دولت هم دعوت می كنم، هر كدام در این راه به وظایف خود عمل كنند و با جلساتی، سهم شهرداری و دولت را درباره این ورزشگاه مشخص خواهیم كرد .

وی تاکید نمود: استقلال و پرسپولیس هر كدام به یك ورزشگاه 50 تا 60 هزار نفری نیاز دارند و حیف است كه پرسپولیس یك ورزشگاه 12 هزار نفری داشته باشد، زیرا این ورزشگاه برای تمرین این تیم مناسب است و اگر قرار باشد؛ پرسپولیس در هر زمینی می تواند تمرین كند.

دبیر گفت: درست است كه سابقه ورزشی دارم ولی هم اكنون نماینده مردم تهران هستم و باید درباره واگذاری این ورزشگاه حقوق مردم تهران را در نظر بگیرم.

وی تصریح كرد: به هیچ عنوان اجازه واگذاری مجانی و یا به صورت زیر قیمت این ورزشگاه مهم كه سرمایه مردم تهران است نمی دهم و طبق روال قانونی مزایده برگزار و هر كس كه پول بیشتری بدهد این ورزشگاه متعلق به اوست.

عضو شورای شهر تهران متذکر شد: در دیدگاه كلی تر باید اداره امور ورزش به بخش خصوصی واگذار شود و به خصوص در فوتبال كه میلیاردها تومان در آن صرف می شود و بازده مورد نظر را هم ندارد.

وی اجرای اصل44 قانون اساسی را برای ورزش خواستار شد و گفت: فوتبال باید به بخش خصوصی واگذار شود تا اداره این امور در دست مردم باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)