مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: سپاهان به دنبال ابراهيم‌زاده است و آن‌طور كه شنيده‌ايم با اين مربي مذاكراتي انجام داده است.


فرشته سموعي در مورد وضعيت كادر فني تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: منصور ابراهيم‌زاده گزينه اول ما براي سرمربيگري فصل آينده است و همچنان منتظر ايشان هستيم. در باشگاه‌ ذوب آهن همواره از نيرو‌هاي متخصص، كارآمد و با تحصيلات دانشگاهي استفاده مي‌شود.


وي ادامه داد: بيشتر باشگاه‌هاي ايران به دنبال جذب مربيان خوب هستند و به همين دليل هم باشگاه سپاهان قصد جذب منصور ابراهيم زاده را دارد و آن‌طور كه شنيده‌ايم با اين مربي مذاكراتي انجام داده است.


قائم مقام باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد وضعيتي كه براي باشگاه سپاهان پيش آمده اظهار داشت: اين مسايل داخلي باشگاه‌ است و ارتباطي به باشگاه ذوب آهن پيدا نمي‌كند اما ما دوست داريم سپاهان همواره باشگاه قدرتمندي براي ورزش ايران باقي بماند.


سموعي در مورد وضعيت محمدرضا خلعتبري و احتمال حضورش در يك باشگاه خارجي گفت: شاكله اصلي تيم را حفظ مي‌كنيم و مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را در پيش داريم و تيم اول آسيا و هشتادم جهان هستيم. مي‌خواهيم رده خود را در آسيا حفظ كنيم و در جهان به رتبه بهتري برسيم بنابراين نيروها و بازيكنان قدري را جذب خواهيم كرد. ذوب آهن اكنون تابلوي فوتبال آسيا در جهان است، به همين دليل بازيكنان زيادي حاضرند در اين تيم بازي كنند و خلعتبري نيز از اين قاعده مستثني نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)