مس کرمان در ديدار خانگي مقابل سايپا متوقف شد و سپاهان نیز برابر نفت به تساوی رسید.

 

ديدار دو تيم مس و سايپا از ساعت 19:15 در ورزشگاه باهنر کرمان و در حضور سه هزار تماشاگر برگزار شد و با نتيجه 2 بر 2 به پايان رسيد.

 

سعيد دقيقي در دقايق 10 و 65 براي سايپا گلزني کرد و احمد حسن‌زاده در دقيقه 45  و رضا عنايتي در دقيقه 87 گل‌هاي مس را به ثمر رساندند. با اين تساوي سايپا 14 امتيازي شد و موقتا به رده دوم جدول ليگ صعود کرد و سپس جای خود را به سپاهان داد. مس کرمان هم 8 امتيازي شد.

 

از نکات مهم شعار برخي تماشاگران مس کرمان عليه ابراهيم قاسمپور سرمربي و بازيکنان اين تيم بود. آنها خواهان جدايي قاسمپور از مس شدند. اين شعارها حتي بعد از زدن گل تساوي مس هم ادامه داشت.

 

برد نفت دوام نیاورد ، تساوی زردها

تیم فوتبال نفت آبادان در حالی که نیمه اول مسابقه برابر سپاهان را با برتری برابر سپاهان به رختکن رفت برابر این تیم به تساوی رسید.

 

 دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان از ساعت 19:45 در ورزشگاه تختی آبادان و در حضور 8 هزار تماشاگر آغاز شد که در پایان به تساوی یک بر یک رسید.

 

رضا خالقی‌فر در دقیقه 20 برای میزبان گلزنی کرد و جواهر سوکای در دقیقه 60 کار را تساوی کشاند. نفت آبادان با 6 امتیاز در رده هفدهم قرار دارد و سپاهان 14 امتیازی در رده دوم جدول است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)