سپاهان با پیروزی بر تیم نفت تهران موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت.

به گزارش ایسنا از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و نفت تهران عصر امروز (شنبه) از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهانی‌ها تمام شد.

گل‌های این بازی را اروین بولکو (12)، محمدرضا خلعتبری (45) و امید ابراهیمی (88) برای سپاهان و همچنین امین منوچهری در دقیقه 53 برای نفت تهران به ثمر رساندند.

در این بازی اروین بولکو که دقیقه 38 کارت زرد گرفته بود، در دقیقه 42 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. همچنین بهمن کامل از تیم نفت هم در دقیقه 88 با کارت قرمز مستقیم روبه‌رو شد. داور به نفع سپاهان یک ضربه پنالتی را هم اعلام کرد. در این بازی ووریا غفوری در دقیقه 38 گل مردودی را برای نفتی‌ها به ثمر رساند.

سپاهان با این برد 62 امتیازی شد و به طور موقت در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. آخرین بازی از هفته سی و یکم را دو تیم استقلال و گهر دورود روز جمعه 23 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

استقلال در حال حاضر با یک بازی کمتر 60 امتیازی است و به طور موقت در رده دوم قرار می‌گیرد. تراکتورسازی هم با 31 بازی و 58 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)