مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع راست پرسپوليس با دريافت كارت زرد مقابل استيل‌آذين سه اخطاره شد و مسابقه چهاردهم تيمش مقابل نفت تهران را از دست داد.

 

محمد با انجام بازي 90 دقيقه‌اي مقابل استيل‌آذين تا حالا با 1170 دقيقه حضور در ميدان باثبات‌ترين بازيكن پرسپوليس است اما بازي عصر جمعه را بايد از روي سكوها تماشا كند.

 

از طرفي حميدرضا علي عسگري مدافع چپ مورد علاقه دايي كه اين روزها گزينه اول كادر فني پرسپوليس در اين جناح خط دفاعي است به همراه غلامرضا رضايي كه يكي از خريدهاي خوب دايي بوده و عملكرد جالبي هم بر جاي گذاشته از ديروز پرسپوليس را ترك گفتند تا كمك حال تيم اميد در بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌ژو باشند.

 

تا اينجاي كار پس پرسپوليس مقابل نفت تهران مدافع چپ، مدافع راست و گوش راست ثابت خود را در اختيار ندارد. در اين ميان با آماده شدن جلال اكبري تا روز جمعه و سابقه بازي مجتبي شيري به عنوان بك چپ شايد علي دايي براي پر كردن حفره آن جناح دغدغه چنداني نداشته باشد و بازيكناني مثل منصوري، پروين يا در نهايت مهدي شيري جاي رضايي را پر كنند. (هرچند بايد نسبت به همان وظايفي كه رضايي انجام مي‌دهد توانايي جايگزينانش را با او مقايسه كرد و ديد آيا دايي در اين منطقه با دغدغه جدي مواجه است يا نه.)

 

در عين حال اما پيدا كردن جايگزين عليرضا محمد در دفاع راست مي‌تواند مهمترين دغدغه علي دايي باشد چرا كه حميد علي عسگري هم نيست كه به راست برود و يكي جاي او را در چپ بگيرد. به احتمال فراوان دايي مجبور خواهد بود از سپهر حيدري به‌عنوان مدافع راست استفاده كند و مجتبي شيري را در قلب دفاع جاي دهد كه در اين صورت با توجه به عدم آمادگي شكوري، جلال اكبري به تركيب اصلي مي‌رسد و مدافع چپ پرسپوليس مقابل نفت خواهد بود.

 

به هرحال پرسپوليس براي تحقق روياي صدرنشيني- البته با توجه به نتايج رقبايش- با چنين مشكلاتي روبرو است. حتي ديروز خبر مصدوميت محمد نوري هم شنيده شد و چنانچه قرار باشد پرسپوليس اين بازيكن را از دست بدهد اوضاع سخت‌تر خواهد شد و دايي واقعا بايد فكري براي چيدن تركيبي كم نقص بكند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)